scooterracer said:ws niemand en diegene die wel ontheffing heeft aangevraagd zal het zeer zeker niet krijgen denks, gezien de aggressieve houding van de sobw...
maargoed, tis een vrije training...
en wat willen ze doen? iedereen schorsen voor komende wedstrijden?lopen ze wel wat inkomsten mis denk en dan zullen ze zeer zeker volgend jaar een wat uitgedund scooterrijdersveld hebben, maargoed gezien de expi altijd nog de koningsklasse is en (top)scootervolk toch tuig is zal ze dat weinig boeien +ralf+
2 seizoenen terug, dus ik verwacht ook geen antwoord meer.Mol said:Jasper, wanneer heb jij om die ontheffing gevraagd? Dit seizoen of nog langer terug?
yamashi said:ivm dit gezeur zullen wij uit voor zorg maar toch niet komen!!
jammer!! veel plezier voor de mensen die wel gaan!! tot valkenswaard
jps racing team.
jps racing team.
Valentino... said:En wat ze van mij denken,daar heb ik dikke vette schijt aan.
jps racing team.
Ellebel said:Jarno.. Je laat je toch niet op je kop zitten??!!
Nu ben je de enige, die zo'n gezellig weekend laat verpesten door de SOBW..
Dat plezier gun je ze toch niet?!
9||6 9||6g-one said:dat waren vast geen staphorsters dan *D*D*D
Ehm laat ik zeggen:BART#21 said:Ik zal niet deelnemen aan de "vrije trainingen in Lelystad" Nu de SOBW A heeft gezegd zullen ze waarschijnlijk ook B gaan zeggen.
Kerbinos said:Jongens,
Ik heb gisteren een gesprek gehad met kees van Gaalen!
Als je de sobw een betreffende E-mail stuurd met je start nummer, naam enz. En natuurlijk dat je mee wilt rijden op lelystad.
Dan is het allemaal geen enkel probleem!
Ik ben er!!
Gr Kerv -:-
yamashi said:6.9 In NEDERLAND mogen SOBW-licentiehouders uitsluitend deelnemen aan wedstrijden, demonstratieritten enz., die door of in samenwerking met de SOBW worden georganiseerd, tenzij schriftelijk ontheffing wordt verleend naar aanleiding van een door de deelnemer schriftelijk bij het bestuur ingediende aanvraag.
dus moet iedereen ontheffing aan vragen! of je mag trainen want dat staat er eigenlijk ook!! (demonstratieritten enz., ) dus allemaal lekker ontheffing aan vragen!!!