Vrije Sprint - Meppel - 21 april

Ik heb me ook echt vermaakt. Helaas heb ik de keuze gemaakt om na de zomer geen sprinter te maken maar toch verder te gaan met het stunten. Wie weet doe ik toch ooit nog eens mee.

Maar samen met JasperT heb ik een geweldig weekend gehad :D. Filmpje word nu opgeslagen en upload hem morgen wel. Groot filmpje van 13 min of zo :P. Kon helaas niet echt goed filmen omdat ik niet echt de goeie punten had soms en ik het was aso vond om zo over de hekken te stappen aan de andere kant en ik daar als enigste stond 8P. Zelfde bij de SBO, was allemaal zo strak dan doe je dat niet :P.

Foto's van mijn kant komen morgen misschien ook. In ieder geval zal ik ze deze week uploaden :)

En dit soort dagen mogen van mij zeker wel meer. Was echt geweldig.

of je nou moet bijkomen van de vrijdag of van de zaterdag nacht beide keren maakt t niks uit,

Ik denk dat het zaterdag rustiger was omdat je toch je tijd wil weten plus dat de sbo een echte wedstrijd is en t vrije sprinten niet. en niet iedereen heeft geld over voor de camping. (aangezien t grooste deel van de SBO rijders volgens mij uit t zuiden van ned komen :))

beide keren heb ik me prima vermaakt :D en heb zin in 5 mei :D

Tja, vind het wel gek dat als iemand wel geld over zou hebben voor een snelle scooter en te sprinten om dan geen geld over te hebben voor een nacht op de camping waar je 10 euro voor betaald ofzo. Maarja dat is ieder voor zich.

Als je een week van te voren vrij vraagt op je werk moet je baas je vrij geven of dit moet onmogelijk zijn. Ten 2e, wat is belangrijker...een avond lam zuipen of 1 keer extra een vrije sprint bewonen en meedoen.

Daar heb je wel gelijk in. Maarja ik doe het liefst gewoon allebei loop je de volgende dag er maar iets gaarder bij, pak melk erbij en dan komt et goed. (Y) :D

Filmpjes & Foto's Sprint Meppel

Hier 2 Filmpjes en wat foto's van de Sprint in meppel
ze staan op de startpagina van mijn website !!!

Iedereen kan vrij vragen;)

De ice van andere michel totaal niet gezien:X, wel een andere op zaterdag.

Vrijvragen kan iedereen idd. maar op wat voor termijn is afhankelijk van wat er in je contract staat. zo moet mijn vriendin het min 2maand van tevoren aan vragen...

Die andere ice was er wel hoor :P

/ontopic

Maar mensen waar blijven nou die foto's?

Ja idd er zijn programma's die het Fat kunnen herstellen enz. ok delete data kunnen hersteld worden. als er nog geen nieuwe data op komt kan je alles weer terug krijgen. LET WEL OP. ZIT NIKS OP HET GEHEUGEN KAARTJE WANT DAN WORD HET OVERSCHREVEN!

Back