Vrije Sprint - Meppel - 21 april

Nice pics :)

Ik heb zelf geen sbo licentie. en wil ook de vrijesprints mee pakken
die ik kan pakke. Maar bij deze meeting zat ik met vervoer/werk,
en een nog niet complete scooter.

Maar goed zonde, daarbij, snapk niet dat mensen soms zo zeuren om
vrijesprints. (voor mij heeft het z'n redenen dat ik geen sbo licentie heb)
maar het zijn tenminste wel goed georganiseerde wedstrijden. (SBO)

Ik denk dat het komt omdat het een van de eerste meetings zijn,
daarbij veel mensen die de scooter nog niet compleet hebben.

Last edited:
Ja, dat begrijp ik als je een reden hebt waarom niet. ;)
Ik zeg ook niet dat iedereen SBO'r moet worden, integendeel !! Iedereen is vrij in een keuze wat ie doet of niet doet.. en je moet doen wat je leuk lijkt !

Wat ik bedoel was uitsluitend mensen op internet die meteen reageren op verschillende fora met "kutsbo" ed.

hmhm, maar dat soort mensen hou je toch. helaas (beetje triest)
Ik wou verder alleen mededelen dat ik verwacht dat het te maken heeft begin
van het seizoen. etc. :) en ik denk zal gelijk zeggen waarom ik er niet was :)

Back to the point ;)

BELANGRIJK !!!!

Gevonden @ Meppel
Een UK mailenvelop (karton - A5 formaat) met papieren met als adres Eric Acheampong (zoetermeer).

Waar o waar kunnen we deze envelop heenzenden voor deze persoon !!!

(er staan verschillende adressen in (de envelop was open) en we willen graag dat hij goed terechtkomt !)

hmm er zijn ook al genoeg meetings op zaterdag geweest die erg druk waren, dus gaat niet helemaal op ;)

Ja, maar dat was vorig jaar toen er nog veel meer niet SBO'rs waren dan wel SBO'rs. Een groot deel van de wel SBO groep heeft denk ik met opzet alleen zondag gereden. Velen van hen hadden wel zaterdag gereden als ze niet ingeschreven zouden zijn bij de SBO.

Maargoed, boeit eigenlijk ook niet zo. Vond het in ieder geval een zeer geslaagde meeting die super georganiseerd was.

Waar zaten nu dan al die anti-SBO'rs die alleen maar wilden vrij sprinten ???? Die kans hadden ze nu. Op internet wordt overal een grote bek opgezet met kutsbo en vrije sprints zijn vetter... maar waar waren al deze mensen dan ???

Das niet helemaal eerlijk Inne.. Alle (Okee, bijna alle) SBO sprinters zijn er elke SBO sprint bij, op een "vrije" sprint komen meestal alleen maar de mensen uit "de buurt", die wel een snelle scooter hebben maar niet snel genoeg voor de SBO. de echt serieus snelle zitte meestal al bij de SBO...
En wss denkt de helft van de SBO deelnemers, waarom kans lopen mn hok te vernaggelen met vrij sprinten...(Die zaterdag dus)

En op welk forum wordt er dan "kutsbo" geroepen?
Ik lees ook meerdere forums maar ben dit nognooit tegen gekomen...

Wss zijn dat "Technigas next" gastjes die TOCH niet zoveel sprinten maar alleen maar komen kijken enzo, maarja, daar trek je je toch niks van aan./

Niet daar in ieder geval. Ik denk dat veel mensen op zaterdag niet kunnen. Meesten moeten of werken of bij komen van vrijdag avond. ;)

Pffff, bijkomen....

Toppunt van Bijkomen > Heb tot half 2 op vrijdagnacht aan dat ding gesleuteld om hem af te krijgen samen met Robin, en toen was die nog niet echt helemaal klaar.
Was om kwart over 2/ half 3 thuis.
Toen scoot eruit wilde ik nog thuis zooi ff opgooien was ik sleutel vergeten lag bij robin, ik vanuit houten naar N'gein en weer terug.
Zaten de knippen op alle deuren, kon ik er nog niet in :X
Toen naar Robin zijn huis, daar gingen we pas om 4 uur slapen.

Zaterdag ochtend om kwart voor 8 op ff scooter nog gedaan en ffies gereden en om half 2 was ik op de meeting.

+pippi+ dusja.... :P

Sliep wel lekker die nacht daarna alleen Robin die foto krijg jij nog een keer van mij terug, Etter.
Deed net me ogen open :D

hmm er zijn ook al genoeg meetings op zaterdag geweest die erg druk waren, dus gaat niet helemaal op ;)

Kiss the ground 8), misschien maar een gewoonte van maken hoef ik dat niet te doen samen met de scooter oid x|

Er viel me wel wat op...

Op zondag waren er veel meer deelnemers voor het SBO NK Kampioenschap dan het vrije sprinten op zaterdag.

Waar zaten nu dan al die anti-SBO'rs die alleen maar wilden vrij sprinten ???? Die kans hadden ze nu. Op internet wordt overal een grote bek opgezet met kutsbo en vrije sprints zijn vetter... maar waar waren al deze mensen dan ???

ik was er anders vroeg zat:D... maar snap wat je bedoelt. Volgend jaar maar SBO rijden. kwam me dit jaar finaceel niet helemaal uit:+

Maar waarschijnlijk hebben mensen nu wel gezien en gehoord dat het vet was! bij het volgende weekend :X zal het wel drukker zijn ;)

Nogmaals ik vond het super!

Iemand nog foto's/filmpjes van m'n HONDA x8r (S³x)

Deze dus:
dcp1854fr5.jpg

zal je ze ff sturen op msn heb er een stuk of 10 van je ;)

@ patrickiesr50r patrickiesr50r : Heb je soms 1tje van mij :+ ??

zo stond ie erbij..boosterframe met sonicblok/velgen...
veterloslol.jpg

Grtz Robby

zie hem niet staan bij fotos op het veld... het zou wel kunnen dat ik je bij de sprints op de foto heb staan dan moet je ff kijken bij die link die ik had gepost.

als hij daar tussen staat kan ik je hem in groot formaat geven

Niet daar in ieder geval. Ik denk dat veel mensen op zaterdag niet kunnen. Meesten moeten of werken of bij komen van vrijdag avond. ;)

of je nou moet bijkomen van de vrijdag of van de zaterdag nacht beide keren maakt t niks uit,

Ik denk dat het zaterdag rustiger was omdat je toch je tijd wil weten plus dat de sbo een echte wedstrijd is en t vrije sprinten niet. en niet iedereen heeft geld over voor de camping. (aangezien t grooste deel van de SBO rijders volgens mij uit t zuiden van ned komen :))

beide keren heb ik me prima vermaakt :D en heb zin in 5 mei :D

Er viel me wel wat op...

Op zondag waren er veel meer deelnemers voor het SBO NK Kampioenschap dan het vrije sprinten op zaterdag.

0wnt:W

Als je een week van te voren vrij vraagt op je werk moet je baas je vrij geven of dit moet onmogelijk zijn. Ten 2e, wat is belangrijker...een avond lam zuipen of 1 keer extra een vrije sprint bewonen en meedoen.

En op welk forum wordt er dan "kutsbo" geroepen?
Ik lees ook meerdere forums maar ben dit nognooit tegen gekomen...

Dit kwam voornamelijk voor toen SBO er net was naar mijn wete.

Ik heb zowel zaterdag als zondag een top dag gehad:W

Last edited:

Misschien moet je maar eens denken dat het misschien wat vroeg is ? Begin van't seizoen, waar niet iedereen zijn Scooter afraakte ? Zoals dit bij mij het geval nu is :(

In ieder geval leek me dit een super meeting en heb ik alweer spijt dit te hebben gemist !

Greetz FeleMele :7

Back