Vrije Sprint - Meppel - 21 april

Hier nog 2 filmpjes van de sprint, op de finish vlammen ze lekker voorbij.+ralf+

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=I9u0f5h6UPY"]YouTube - Panzer op evo[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=x0UCniN2bcw"]YouTube - Panzer op evo 2[/ame]

was zekker een geslaagde meeting alles was netjes voor mekaar alleen zonde van de val van de mede apeldoorner dat was wel in een keer flinke stilte toen iedereen de sprintbaan op keek en ruben daar sow lag maar mogen we blij wezen dat je met watschaafwonden en sow er af bent gekommen .....

Sterkte ruub

Er viel me wel wat op...

Op zondag waren er veel meer deelnemers voor het SBO NK Kampioenschap dan het vrije sprinten op zaterdag.

Waar zaten nu dan al die anti-SBO'rs die alleen maar wilden vrij sprinten ???? Die kans hadden ze nu. Op internet wordt overal een grote bek opgezet met kutsbo en vrije sprints zijn vetter... maar waar waren al deze mensen dan ???

Niet daar in ieder geval. Ik denk dat veel mensen op zaterdag niet kunnen. Meesten moeten of werken of bij komen van vrijdag avond. ;)

Nou ik was er wel en het was idd best rustig.

Ik vond het heerlijk. lekker gevlamt de hele dag! Respect naar sbo!

Ik was er ook. Denk dat Fenjo wel een punt heeft. Meeste mensen moeten zaterdags werken. Kijk maar naar meeting Best van vorig jaar (op zondag). Ook vrije sprint en gigantisch druk....

Ik had zaterdag ook liever wat meer bezoekers gezien:P

Verder iedereen bedankt voor de superdag, zonder jullie was het geen succes geworden:D :*

@ Razma: het was zaterdag inderdaad heel rustig met de SBO-ers, er waren er maar een stuk of 25 ofzo...:P

maar op zich was het wel chill, want je hoefde geen 3 kwartier te wachten om een sprintje te kunnen trekken :W

:*

Ik was er ook. Denk dat Fenjo wel een punt heeft. Meeste mensen moeten zaterdags werken. Kijk maar naar meeting Best van vorig jaar (op zondag). Ook vrije sprint en gigantisch druk....

hmm er zijn ook al genoeg meetings op zaterdag geweest die erg druk waren, dus gaat niet helemaal op ;)

Write your reply...
Back