hmm er zijn ook al genoeg meetings op zaterdag geweest die erg druk waren, dus gaat niet helemaal op
Waar zaten nu dan al die anti-SBO'rs die alleen maar wilden vrij sprinten ???? Die kans hadden ze nu. Op internet wordt overal een grote bek opgezet met kutsbo en vrije sprints zijn vetter... maar waar waren al deze mensen dan ???
Niet daar in ieder geval. Ik denk dat veel mensen op zaterdag niet kunnen. Meesten moeten of werken of bij komen van vrijdag avond.
hmm er zijn ook al genoeg meetings op zaterdag geweest die erg druk waren, dus gaat niet helemaal op
Er viel me wel wat op...
Op zondag waren er veel meer deelnemers voor het SBO NK Kampioenschap dan het vrije sprinten op zaterdag.
Waar zaten nu dan al die anti-SBO'rs die alleen maar wilden vrij sprinten ???? Die kans hadden ze nu. Op internet wordt overal een grote bek opgezet met kutsbo en vrije sprints zijn vetter... maar waar waren al deze mensen dan ???
Iemand nog foto's/filmpjes van m'n HONDA x8r (S³x)
Deze dus:
@ patrickiesr50r patrickiesr50r : Heb je soms 1tje van mij :+ ??
zo stond ie erbij..boosterframe met sonicblok/velgen...
Grtz Robby
Niet daar in ieder geval. Ik denk dat veel mensen op zaterdag niet kunnen. Meesten moeten of werken of bij komen van vrijdag avond.
Er viel me wel wat op...
Op zondag waren er veel meer deelnemers voor het SBO NK Kampioenschap dan het vrije sprinten op zaterdag.
En op welk forum wordt er dan "kutsbo" geroepen?
Ik lees ook meerdere forums maar ben dit nognooit tegen gekomen...
Als je een week van te voren vrij vraagt op je werk moet je baas je vrij geven of dit moet onmogelijk zijn.
2e, wat is belangrijker...een avond lam zuipen of 1 keer extra een vrije sprint bewonen en meedoen. zaterdag als zondag een top dag gehad:W
ow die heb ik wel, ik heb de machine die er naast staat wel 4 keer geloof ik dus die van jouw ook wel. zal wel even kijken morgen als ik weer op andere computer zit... ik zou hem vast wel hebben als ie naast die oranje stond