Vreemdgaan

Ben JIJ wel eens vreemdgegaan?

  • Ja

    Votes: 110 30.7%
  • Nee

    Votes: 248 69.3%

  • Total voters
    358
jah , en als et niet erg genoeg 4 keer op 1 avond had er daarna wel spijt van want geen enkele meid durft meer in de buurt te komen. En et gevoel naar afloop is ook niet zo leuk

daarna heb ik et ook nooit meer gedaan ik wou gewoons eens ff weten hoe het was en dan meteen maar goed

heb nou een lieve vriendin dus....maar zeg nooit nooit
 
jah
clown.gif
 
Vreemdgaan is echt kansloos ..

ik zou het 100% NOOIT doen !

heb nu zoizo een hardstikke lieve vriend .. en heb genoeg aan hem!!

Zou m´n vriend ook nooit echt pijn kunnen doen!
 
Voor zulke ongelukjes hebben we een "edit"-knop.

Dan zie je boven je reply-gedeelte (wat je kan aanpassen) een balk. Daar vink je delete aan. en verdwijnt je post. Zo kan je dus dubbelpost zelf oplossen :!
 
Originally posted by Sander
Voor zulke ongelukjes hebben we een "edit"-knop.

Dan zie je boven je reply-gedeelte (wat je kan aanpassen) een balk. Daar vink je delete aan. en verdwijnt je post. Zo kan je dus dubbelpost zelf oplossen :!

ehehhe, bedankt!!

:-$
 
Last edited:
vreemd gaan.......dat heb ik nog noit gedaan maar ....ik heb wel is gezien dat een gozer die een vriendin had betrapt werd door die vriendin dat die met een ander stond te zoenen in een discotheek ....:p kk vechtpartij was wel lache :D
 
hmmm, dat komt bekent voor..

Maargoed, als ik mijn vriend zou aantreffen met een ander..

Zou ik m ook alle hoeken van de discotheek laten zien..
 
Wel vreemd dat je alle vrouwelijke leden van het forum in geen enkel topic ziet...maar als het over vreemdgaan gaat... :W

Zelf nooit vreemdgegaan, neem ook niet makelijk verkering met een meisje.

Maar als ik dan toch verkering neem met een meisje, dan is dat natuurlijk niet zomaar een sletje voor in bedje. :love:

Dus wil je ff een tijdje de player uithangen, ga dan gewoon geen relatie aan. :!
 
Originally posted by neos-meid
hmmm, dat komt bekent voor..

Maargoed, als ik mijn vriend zou aantreffen met een ander..

Zou ik m ook alle hoeken van de discotheek laten zien..

klein vriendje, of ben je zelf 120kg schoon aan de haak?
 

Similar threads

Back
Top