Vreemdgaan

Ben JIJ wel eens vreemdgegaan?

  • Ja

    Votes: 110 30.7%
  • Nee

    Votes: 248 69.3%

  • Total voters
    358
Originally posted by Yamikey
Eerst afmaken waar je mee bezig bent..

Hebben we het over zoenen of juist het echte werk?

Als jouw vriendin met een ander staat te zoenen noem je dat toch ook vreemdgaan?
 
Originally posted by *EmankciN*
Als jouw vriendin met een ander staat te zoenen noem je dat toch ook vreemdgaan?

Tja, dat kun je opzich nog wellis door de vingers zien, maja bij vreemdgaan ligt het er altijd maar aan, je kunt nooit ja of nee zeggen vind ik, kheb btw ja gedaan... noughty me |(
 
Als mijn vriendin met een andere gast zoent hoef ik haar zeker weten NOOIT meer te zien, en zal ik haar te hard terug dissen en nooit meer respect tonen....... In een ECHTE relatie is vreemdgaan voor mij geen optie... en halve relaties, als je het al relaties kunt noemen kan het opzich wel vind ik...
 
Originally posted by inge_lichter
Weet je wat very irritant is, als je vriend (nu dus exvriend) zegt dat je vreemd gaat. Terwijl je de jongen waar je volgens hem mee vreemd gaat niet kan uitstaan en helemaal al niet als de vriend.... Zo dat wilde ik dus ff zegge over vreemdgaan. dikke kuz inge

offtopic
lul niet zo dom man DOOS!!!!!!!!!!! Jeetje na al die tijd nog zo gaan doen, verzin eens wat beters... pff
offtopic


and me zou nooit vreemd gaan want ik heb een hele lieve vriend :) luv him
 
vreemdgaan is het laagste wat je kan doen...al is het zonder gevoel of wat dan ook

vreemdgaan = laag = dom = voor idioten...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
En jah hoor... Wahid reageert alleen nog als het direct over sex of vreemdgaan gaat :D

Ik heb het erg druk en heb momenteel geen internet.
Komt heel erg snel weer en waarschijnlijk zal ik dan wel wat vaker reageren. Ik lees wel alles.
 
Originally posted by KnakkerT
Wat ik me nog kon heugen van "vroeger"
Toen ik nog al1 las, dat wahid een meukmatje onder zijn bed had liggen , voor het betere werk

Prachtig ;)

Wow dat je dat nog hebt onthouden man....
Maar die heb ik inmiddels niet meer ivm dat ik nu op kamers woon en daar geen plaats meer voor heb!
Echt lachuh dit.

8)
 
Vreemdgaan is niet laag, het betekent juist dat je jezelf verheft boven de huidige normen en waarden. En dat je dus in staat bent om gewoon sex te hebben zonder dat daar gevoel bij komt kijken. Dat is toch juist vooruitgang. Wat zijn we toch weer lekker conservatief.


:W
 

Similar threads

Back
Top