Vreemdgaan

Ben JIJ wel eens vreemdgegaan?

  • Ja

    Votes: 110 30.7%
  • Nee

    Votes: 248 69.3%

  • Total voters
    358
100% van niet! ben zelf ook een x genaaid daarmee, dus ik doe der niet aan! heb nu zowiezo een chille relatie, en kom niet tekort, dus i dont need another chick :p
 
Wel es gedaan, zal 't ook nog wel es doen, tenzij het serieus is met dat meisje waar ik dan mee ben en dat ik d'r echt leuk vind maar meestal is dat niet het geval.
 
Ik heb het wel eens gedaan, maar het geeft zo'n kutgevoel daarna...

Toch krijg ik nog wel eens een opvlieger...dus kanniet zeggen, dat ik het nooit meer zal doen..
 
Ik had toen net een maand met mijn inmiddels ex.
Het zou toch nooit lang aanblijven dacht ik dus vertelde het in 1e instantie niet maar na 2maand hadden we nog en toen heb ik het verteld want zat er erg mee.
Ze was wel dik kwaad want het is al een keer eerder bij haar gebeurt door een andere ex van haar.
Maar ze hield veel van me en gaf me de laatste kans. Sinds die tijd is de relatie nooit meer zo geweest als voor ik het had verteld. Maar heb het uiteindelijk wel 25maand volgehouden :)

En vreemd gaan zit er voor mij niet meer bij heb er goed van geleerd.
 
Weet je wat very irritant is, als je vriend (nu dus exvriend) zegt dat je vreemd gaat. Terwijl je de jongen waar je volgens hem mee vreemd gaat niet kan uitstaan en helemaal al niet als de vriend.... Zo dat wilde ik dus ff zegge over vreemdgaan. dikke kuz inge
 
Originally posted by inge_lichter
Weet je wat very irritant is, als je vriend (nu dus exvriend) zegt dat je vreemd gaat. Terwijl je de jongen waar je volgens hem mee vreemd gaat niet kan uitstaan en helemaal al niet als de vriend.... Zo dat wilde ik dus ff zegge over vreemdgaan. dikke kuz inge

ik weet niet hoe je er over denkt, maar als je het enkel 'irritant' vind is er wel wat mis :|

vreemdgaan = vreemdgaan of je die andere partij nu wel of niet leuk vind

Ik snap trouwens niet dat velen hier zo makkelijk over denken... of ligt dat aan mijn leeftijd 8P
 
Re: Re: vreemdgaan

Originally posted by Razma

Ik snap trouwens niet dat velen hier zo makkelijk over denken... of ligt dat aan mijn leeftijd 8P

ws wel.. wij zijn jong.. De kans dat het meisje van nu de vrouw van je word is klein dus tja..

alleen hes en ik gaan trouwe, zij is liev :*
 
Nee, met de simpele argumentatie van: Wat je zelf niet eerd dat is ook een ander niet weerd.

Oftewel: Ik heb het niet graag dus die ander ws ook niet!
 
Dat spreekwoord ken ik niet, en het bestaat ook niet :rolleyes:

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd... Lijkt er al meer op, maar heeft nix te maken met vreemdgaan ;)
 
Op vakantie! een week had ik een meisje voor dat ik op vakantie ging.... heb daar leuker meisje leren kennen en heb het daar nog 2 maanden mee gehad. (toch is een afstand relatie gewoon kut). Ik vond het niet echt vreemdgaan.... zei was het zelf ook.
2 jaar geleden.
 

Similar threads

Back
Top