Vreemdgaan

Ben JIJ wel eens vreemdgegaan?

  • Ja

    Votes: 110 30.7%
  • Nee

    Votes: 248 69.3%

  • Total voters
    358
1 keer vreemd gegaan. niet echt eigenlijk want ik hield me mond stijf dicht maja.. als ik in een relatie zit doe ik dat gewoon niet. maar als ik nog nix met iemand heb of als eht gewoon nog niet meer is dan we hebben gezoend en als we elkaar zien zoenen we weer of zo maar dat je dus nog niet echt officieel iets hebt. dan heb ik me wel paar keer misdragen :)
 
Niet vreemdgaan ofcourse.. lijkt me voor zich spreken eigenlijk. Als het in jouw geval gebeurt vind je het ook verschrikkelijk. Mijn ex probeert sinds de laatste week van onze relatie al indruk te maken op een van mijn beste vrienden (wat ook een van de redenen is waarom ik onze relatie verbroken heb) en dat voelt niet leuk. Als ze nog een stap verder was gegaan, of als hij er ook aan had toegegeven was ik helemaal kwaad geweest. Ik zal het daarom zelf nooit doen.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
En jah hoor... Wahid reageert alleen nog als het direct over sex of vreemdgaan gaat :D

Wat ik me nog kon heugen van "vroeger"
Toen ik nog al1 las, dat wahid een meukmatje onder zijn bed had liggen , voor het betere werk

Prachtig ;)
 
Vreemdgaan is echt kansloos...als je dat doet dan stelt je relatie echt geen kont voor. Mja als je relatie kut is en je gaat vreemd dan is t best te begrijpen :p
 
hij heeft geen punt.. Vreemdgaan in een relatie maakt het spannend 8)
Al komt ze erachter.. zeg maar doei tegen je piemel..
Komt ze er niet achter ga je naar de volgende..
Love it when a plan comes to together 8)
 

Similar threads

Back
Top