Vreemdgaan

Ben JIJ wel eens vreemdgegaan?

  • Ja

    Votes: 110 30.7%
  • Nee

    Votes: 248 69.3%

  • Total voters
    358
IN een relatie ben ik vrij braaf :rolleyes:

Ben nu een jaar weer single denk ik en deze vakantie ben ik echt een SLET geweest , maar dat bevalt nog best goed eigenlijk 8) :p
 
SR_robin_SR said:
Waarom ga je een relatie aan als je toch weet dat als er iemand op je afstapt dat je dan toch meedoet?!
Zeg dan gewoon tegen dat wieff dat je geen relatie wil omdat je toch niet trouw kan blijven?! 8P

Beetje dubbelop imo als je een vriendin neemt en ondertussen gewoon doorgaat.
Mijn mening.. :*

respecteer ik ook jouw mening....
maar zo doe ik het gwoon...
niet dat ik iedere week vreemd ga ofzo...
is pas 1x gebeurd nu....
en het was een heel speciaal meissie dak niet kon weigeren:)
:*
 
Mjah eerste paar maanden stelt het allemaal wat minder voor maar denk als je meer dan een half jaar bij dat meissie bent en je gaat dan nog steeds vreemd dat dr iets goed mis is in jullie relatie.. :rolleyes:
 
Ben nog nooti vreemdgegaan mja weet hoe t is als t bij jezelf gebeurd.. me ex was 3 keer vreemdgegaan met 3 verschillende meisjes.. kan aan mij ligge mja das tog lullig..
Had nooit wat met hem gehad alsk vantevore wist dat t een player was :p
 
me pa is vreemdgegaan.. daarom ouders gescheiden met alle rompeslomp.
tis nu eindelijk weer rustig na 7 jaar (hij is bijna vergeten). Vreemdgaan vind ik gewoon uitermate achterbaks, denk eens aan andere mensen en vooral aan de gevolgen (hoe lam je ook bent).
 
Me vriendin is vreemd gegaan na een relatie van 3 jaar. :( Ze heeft het altijd gelogen tot ik het vandaag met eigen ogen zag.
Die gozer bedreigde me ook op dat moment en greep mijn naar me kil. Ik heb toen wat aardige klappen uitgedeeld.
En heb toen uitfrustratie haar ook uitgescholden.

Voel me wel kut nu over hoe het gegaan is :'(
zeker zo met kerst...
Maar was op dat moment echt kapot ervan en zag zwart voor me ogen.
Dit zal nooit goed komen en wil het ook niet. Me vertrouwen is totaal weg.

Daar sta ik weer alleen dan na 3 jaar alles gedaan te hebben voor iemand.

:mad: ;(
 
JeremY said:
Me vriendin is vreemd gegaan na een relatie van 3 jaar. :( Ze heeft het altijd gelogen tot ik het vandaag met eigen ogen zag.
Die gozer bedreigde me ook op dat moment en greep mijn naar me kil. Ik heb toen wat aardige klappen uitgedeeld.
En heb toen uitfrustratie haar ook uitgescholden.

Voel me wel kut nu over hoe het gegaan is :'(
zeker zo met kerst...
Maar was op dat moment echt kapot ervan en zag zwart voor me ogen.
Dit zal nooit goed komen en wil het ook niet. Me vertrouwen is totaal weg.

Daar sta ik weer alleen dan na 3 jaar alles gedaan te hebben voor iemand.

:mad: ;(



:X omfg ........sterkte .....


mensen die vreemd gaan :r :L
 
JeremY said:
Me vriendin is vreemd gegaan na een relatie van 3 jaar. :( Ze heeft het altijd gelogen tot ik het vandaag met eigen ogen zag.
Die gozer bedreigde me ook op dat moment en greep mijn naar me kil. Ik heb toen wat aardige klappen uitgedeeld.
En heb toen uitfrustratie haar ook uitgescholden.

Voel me wel kut nu over hoe het gegaan is :'(
zeker zo met kerst...
Maar was op dat moment echt kapot ervan en zag zwart voor me ogen.
Dit zal nooit goed komen en wil het ook niet. Me vertrouwen is totaal weg.

Daar sta ik weer alleen dan na 3 jaar alles gedaan te hebben voor iemand.

:mad: ;(

Wat een kut verhaal, echt sterkte man!
Helemaal na zo'n lange relatie kan ik het me goed voorstellen, je kent elkaar zo goed.
Tot je zoiets hoort
 
ja idd ee klote verhaal. ik ben zelf weleens vreemdgeweest en doe het NOOIT meer.
heb er nu nog steeds spijt van.. Alcohol is mss wel geen excuus, het belemmert je helder denkvermogen wel degelijk op dat moment.
 
Ik vind vreemdgaan ook niet kunnen, heb hier ook zo mijn redenen voor zoals Air2Air... in ben nog nooit vreemdgegaan.. ook niet in mijn laatste relatie van 2,5 jaar..echt kut voor die Jeremy... maar waarom bedreigde die gast jou???Het is allemaal erg klote enz.. maar wees blij dat je er achter bent gekomen dan is ze jou gewoon niet waard..en vooral nu met kerst enz probeer je te vermaken met vrienden enz.Je denkt nu waarschijnlijk dat de wereld ongeveer vergaat, maar dat komt allemaal weer goed..tussen mij en me ex-vriendin is het nu ook net 3 weken uit.. 2,5 jaar gehad.. dat is altijd moeilijk dan met kerst enz.. maja life goes on!
 
ik ben gewoon te "soft" om vreemd te gaan ... :rolleyes: ik zouw zo iets nooit kunnen doen als ik weet dat ik de andere ermee kwets
 
ik had niet verwacht dat bijna de helft vreemd is gegaan :p

kheb wel een keer uitgemaakt en 2 uur later weer een ander meisje.. dat doe ik nu liever ook nie meer want dat s niet echt relax voor die andere dame
 

Similar threads

Back
Top