vragen

jarza

Well-Known Member
Mocht iemand vragen hebben over kwesties die te maken hebben met een overtreding, of vragen hebben over de regelgeving algemeen en hier niet via het forum uitkomen PM me maar.
Omdat ik elke dag geconfronteerd word met met mijn zus en mijn zwager die beide bij de politie werken zou ik het zo na kunnen vragen.
Dus ik hoor/lees het wel,
MVG,
Jarenk0
 
Advertisement - register to remove this

ja maarja die kan je ook niet alles vragen.

Als je aan hun vraagt van mag je een scooter die loopt met de scooter aanhouden? Ze zullen ja zeggen.

Een scooter bezitter zal nee zeggen.
 
maar wie heeft er voor geleerd?
en ze mogen je aanhouden als je loopt met je scooter btw :p
kzal ff een boekje meenemen waarin alle strafbare feiten staan en de hoogtes vand e boetes, dan kan ik ut meteen allemaal opzoeken en posten opt forum.
 
bewijs mij maar dan dat je aangehouden mag worden als je met een voorwerp (in dit geval je scooter) over straat loopt....

Ze kunnen er wel voor leren, maar iedereen kan fouten maken, of misschien hebben ze niet opgelet tijden die ene les dat dat behaldeld werd, of waren ze ziek ofzo...
 
scoop643 said:
bewijs mij maar dan dat je aangehouden mag worden als je met een voorwerp (in dit geval je scooter) over straat loopt....

Ze kunnen er wel voor leren, maar iedereen kan fouten maken, of misschien hebben ze niet opgelet tijden die ene les dat dat behaldeld werd, of waren ze ziek ofzo...

ga eerst het verschil tussen aanhouden en staande houden maar eens leren.
artikel 52 & 55 van het Wetboek van Strafvordering als ik goed heb opgelet in de les :rolleyes:

Pak dan meteen artiklel 27 en 95/96 mee, gaat over verdachten en insbelagname
 
@ scoop:

Wat in het RVV staat klopt. in het RVV staan algemene maatregelen van bestuur het RVV is net als het kentekenregelement en rijbewijsregelement gekoppeld aan de wegenverkeerswet, welke een raamwet is.

RVV > Regelement Verkeersregels en Verkeerstekens.
 
Back
Top