2 vragen door roller en 2+KW

CremersTjoen

Well-Known Member
De 1e vraag is hoe lang duurt het voordat je die rotboete is binnen hebt?
Het was op 11 NOVEMBER al behoorlijke tijd geleden dus en nog niks erover gehoord.

Ook weet ik dat ik veel kans maak om onder de boete uit te komen. -->

Ik had mijn scooter geparkeerd bij het winkelcentrum. Toen zag meneer de politieman dat daar een scooter stond met een grote terugloop uitlaat. Daardoor wachte hij me op om het hoekje totdat ik naar buiten kwam. Toen ik het slot losmaakte kwam er opeens een juut aanrijden op motor. Hij vroeg om me certificaat. Nou die mocht hij van mij zien dus ik gaf hem aan de juut. Juut doet hem in zijn zak en zegt ja je moet meekomen. Ik zei eerst nee, zegt hij ja dan komen we met busje ophalen. :'( **Hij zegt ik weet dat je gereden hebt, ik kan voelen aan je blok en die is dan warm. Dit zei hij na de rollerbank test.** Ik woon dus daar ongeveer 1 km vandaan en was al 10 a 15 minute binnen dus die kan nooit warm geweest meer zijn. Ik moest dus van hem meerijden naar de roller op het politiebureau. Hij zette me voorwiel niet vast en wilde gaan gassen ik zo ho even! Ik had namelijk geen voorrem en heb hem liever niet door het hek heen gevouwen. Dus die zette hij toen vast. Op de roller ja 2 kw eroverheen. Motor was koud hij stotterde als een gek. Rookwolk van hier tot tokio. Maarja toen kon ik naar huis lopen.

Maarja door vele punten hierin moet ik toch gelijk krijgen en wat moet ik wel in het bezwaarschrift zetten en wat niet...

thnx!! :D
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Black Phantom
dat hoeft dus niet meer
ja klopt ja, was ik vergeten :p Mar dan nog zijn er altijd dingen die je specifiek voor het voorval kunt aanpassen.
 
voor een boete over de 2kw hebben ze wettelijk 2 jaar de tijd om je een boete toe te sturen. Omdat het via de ovj gaat ofzo.
 
zkers lullig ken ook iemand die had over 2 kw 240 euro ofzo maar heeft hem ook nog niet binnen is gebeurd in maar, ook al dikke 2 maanden geleden.!! verder waarom zeg je niet dat hij moet bewijzen dat hij je heeft zien rijden als je blok nog niet koud is! heeft verder geen nut of hij je heeft zien rijden ofniet want ik liep trug van rollerbank (45 euri, achterrem aangedraait toen stond te wachten!, sneaky) maar by the way ik moest lopen kwam andere wout aan en vroeg me weer mee te komen zij ben bezweet ben net door jou collega aangehouden hier me bon etc. oke dan is het goed je moet je bekeuring kunnen tonen anders moet je mee!!!!!
 
Back
Top