vraagje over welke scooter

Status
Not open for further replies.

copyfile

Well-Known Member
Hoi

Ik heb even een vraagje ik ben binnenkort 16 en ik zit dan te twijfelen tussen de volgende scooters :

-Peugeot Speedfight 2 wrc 206 replica (of ander model)
speedfightwrc.gif

-Aprilia sr50 Ditech (of sr 50 sport)
tditech6.jpg

-Yahama Aerox R
aerox.jpg

Wat zou nou de beste scooter zijn qua specificaties en welke vinden jullie zelf de mooiste/beste ?

(ik heb er een pol van gemaakt dat is een stuk overzichterlijker !

Advertisement - register to remove this

Originally posted by eagle
kwa uiterlijk is mijn voorkeur toch de aerox, motorisch (heb ik niet veel verstand van :S) kan je misschien ook voor de aerox gaan maar dat wet i niet, als je hem nieuw koopt en de r neemt koop hem dan wel in het zwart die is vet :D

heb je trouwens veel geld ofzo haha ? de drie duurste scooters nieuw ;)

oh ja en hier zie je de aerox weinig rijde, hier is de speedfight heel veel te zien..

hij heeft zn keuze zo bijna ongeveer wel een beetje gemaakt, denk ik :| :)

Bij mij op school staan nu al 6 aeroxen, echt niet wijs. maar er zijn trouwens nog veel meer leuke scoots op de markt naast deze 3.

SP2 wrc is wel lauwe scoot, ik vind hem zelf wat te druk imho.

wat vindt jij dan verder mooie scooters ik hoef neit deze maar deze vindt ik op dit momend mooi als jij een paar andere weet graag an ik altijd effe kijken natuurlijk !!

Firefox graffico uiteraard, maar jaw die heb ik zelf dus logisch dat ik dat de mooiste vind. Heeft ook Mina-hori blok en Digitaal deshboard
motone.gif

Maar die nieuwe runners zijn ook behoorlijk ruk-able
main_pic.jpg

en die F12 is ook wel lauw maar daar kan ik ff nie zo snel een pic-je van vinde

Originally posted by copyfile
welke merken en types zijn die 2 bovenste want die indt ik ook wel flex !!

Piaggio NRG

Kijk eerst eens zelf wat rond wat je ZELF mooi/leuk vind of ga een kijkje nemen bij een dealer....

deze topic wordt beetje een zooitje...

Status
Not open for further replies.
Back