ik dacht al,
maar 750 is niet vele idd maar verwacht dan ook geen scooter waar je zonder problemen weg mee kan rijden
Ik kan je mededelen dat 90% van de 2ehandse scooters gewoon afgereden troep is.(Of optisch verkracht(dachten het met verf mooier te maken terwijl het resultaat nog lelijker is dan standaard kappenset, of van die lelijk carterboutjes die afbreken, of lelijke knipperlicht glaasjes enzo), anders moterisch slecht aan gesleuteld)
En vaak komt er ook nog een lul verhaaltje bij om hem zo snel mogelijk te verkopen.(ziet er er goed uit, start perfect. Dat is normaal (terwijl je achterwiel schijf staat)
Ik heb dan nooit maar dan ook nooit een zeer goede staat scooter 2ehandse gezien en gekocht. Ookal zag ie aan de buitenkant wel redelijk uit. Maar er is altijd wel zelf aan gerotzooit.. 660 euro voor die scooter.. Dan liever een scooter voor 750 euro waar niet zelf aan gerommeld is met redelijk veel kilometers, dan eentje die zogenaamd minder heeft gereden (wrs terug gedraait) en waar er slecht een krukas erin is gezet, of slecht in is gereden)
En toch reviseer ik het blok.. waarom..?? Omdat ik vetrouwen in me voertuig wil hebben zodat ie me niet ergens bij een akkerland me ineens in de steek laat, omdat ik wel dacht dat ik een goede scooter gekocht te hebben, maar dit achteraf niet zo bleek te zijn.
Alleen dit geintje kost me wel al 500 euro.. want er komt een vers nieuw blok onder..
Ik zie heel veel scooters voor 600 a 1000 euro verkocht worden, kan je zeggen 90% vraagt veelste veel voor ze scooter(vaak 300 a 400 euro teveel) (tja vind het ook niet zo gek als je erop wilt verdienen..)
Al ben ik vaak erg zuinig op me spullen, maar krijg er 2ehands nooit veel voor me scooters..
Dus bij bijna elk 2handse scooter die je koopt kan je je gewoon `getild` voelen.. Want er is altijd wel iets kapot.. (dingen die je in het eerste oog niet ziet en pas achter komt als je toch de scooter even uit elkaar trekt omdat je wilt zien hoe `erg` deze scooter is die je net gekocht hebt)
Een nieuwe koop ik zoiezo niet, want staat toch voor 75% in de berging.. Of schade die iemand anders toe brengt..
Mocht je de scooter vaak nodig hebben raad ik mensen toch aan om een nieuwe te kopen, dan weet je meteen in welke staat je hem krijgt,
Eventuele euveltjes kunnen dan altijd nog via garantie verholpen worden..