Originally posted by Benji-V.
Als tunen niet de bedoeling is, dan kan je gaan voor de peugeot, omdat het de mooiste is, de aprilia zoiezo niet nemen, ditech is slecht. Over die info over mbk. Je weet toch dat Yamaha japans is, dus als je de japanners een beetje kent dan weet je dat ze alles volledig zelf ontwerpen, maar dat ze o zo origineel zijn dat hun ontwerp nogal veel mee heeft van een ander niet japans merk. En ik heb al op sites dingen gezien die perfect passen op een mbk en niet op een yamaha. trouwens, mbk biedt een beter service dan yamaha, in Belgie toch.
Originally posted by copyfile
of de peugeot he miks66 dat is nog steeds mijn persoonlijke favoriet het enige dat ik nog extra wil weten is ik wil de scoot straks rond de 65 70 laten lopen wat moet ik er dan aan veranderen wn wat zou ik dan kwijt zijn voor de peugeot ?
Originally posted by Glenn
aerox vind ik persoonlijker mooier...
maar iedereen heeft zowat een aerox
Originally posted by copyfile
Maar als laatste vraag van deze tropic is in princiepe maakt het que motorisch niet zo veel uit al is de ditech nog niet helemaal goed en het tunnen gaat bij de aerox makkelijk bij de speedfight moeilijker en bij de ditech erg moeilijk door nieuw systeem en verder is het dus meer wat ik zelf mooi vindt ?
Originally posted by stealth2000
Daar komt het wel op neer.
Kijk het tunen van een speedfight hoeft nu niet moeilijker te zijn dan bijvoorbeeld het tunen van een aerox. Alleen het peugeot blok is wat minder snel en er zijn wat minder onderdelen voor te krijgen dan voor een minarelli horizontaal blok(aerox). Dat betekend nietr dat een speedfight niet kan vlammen ofzo.
Wil je een Sr met een goed blok. Dan zal je een 2e hands Sr van minimaal 2jaar oud moeten kopen, daar ligt ook een mina Hor blok onder....
Originally posted by copyfile
a oke bedankt ik weet nu zoveel als ik op dit momend wil weten laten zal ik nog wel wat dingen moeten vragen maar voor nu weet ik voldoende allemaal bedankt !!
Originally posted by copyfile
graag wat is je msn adres ?