Originally posted by NRG MC3 RIDER
POWERFILTER HEEFT GEEN VOORDELEN, Tenzij je een nieuwe carb. of cilinder wil en het niet mag van je ouders, dus mol je ze beide met powerfilter
Originally posted by NRG MC3 RIDER
POWERFILTER HEEFT GEEN VOORDELEN, Tenzij je een nieuwe carb. of cilinder wil en het niet mag van je ouders, dus mol je ze beide met powerfilter
Originally posted by Jeroen
Punt 1: nokken met die Caps
Punt 2: blaat niet alles na wat er op scootparts staat
Punt 3: je hebt ongelijk
Een GOEDE powerfilter heeft wel zeker voordelen. Als je er een hebt met geen restricties (dus open bovenkant enz.. like Twin Air) dan komt dat je inlaat absoluut ten goede. Maar let op: dit is bij alleen effectief bij een beetje beukende scoot's.
Op een ongebrensde scoot ofzo is het verschil verwaarloosbaar.
Jeroen
Punt 1: nokken met die Caps
Punt 2: blaat niet alles na wat er op scootparts staat
Punt 3: je hebt ongelijk
Een GOEDE powerfilter heeft wel zeker voordelen. Als je er een hebt met geen restricties (dus open bovenkant enz.. like Twin Air) dan komt dat je inlaat absoluut ten goede. Maar let op: dit is bij alleen effectief bij een beetje beukende scoot's.
Op een ongebrensde scoot ofzo is het verschil verwaarloosbaar.
Jeroen
Neen, zijn bij diverse dealers te koop. Ik heb hem bij Koopmanstuning besteld hier in Waddinxveen en die besteld ze dan weer bij het bedrijf die die filters fabriceerd.
Originally posted by sander17
ok thanx, ik vind het geluid gewoon master van een powerfilter dus ik denk dat ik er toch maar een ga, halen, welke powerfilter heeft een mooi geluidje voor een mooie prijs???
Originally posted by sander17
ok thanx, ik vind het geluid gewoon master van een powerfilter dus ik denk dat ik er toch maar een ga, halen, welke powerfilter heeft een mooi geluidje voor een mooie prijs???