Originally posted by Mark@Typhoon
Toch wordt ik er niet helemaal wijzer van.. Bedoel ik trouwens niet lullig ofzo.. Maar de een zegt dat een airsal NA tuning super draaid en de ander zegt weer dat de timing verkeerd is en dat het nicasil SUPER brak is.. Toch vind ik het een raar verhaal dat een Evo tuned gevlamt wordt door een Airsaltje?!?!? Evo heeft toch wel bewezen bloed en bloed snel te zijn.. Maar Airsal past toch neit in het rijtje: Hebo, Malossi, Polini??? Lijkt mij niet zo :?
Niet dat ik een Airsal wil halen ofzo.. want ikzelf heb hele goede ervaringen met Athena.. Rij nu nog steeds met de ovaal en hij rijdt nog steeds goed.. zelfs na lichte tuning waser niets mis met de wand ofzo.. Maar goed de een zal dan wel een brakkere wand hebben dan de ander ofzo???
Even iets anders.. Hoe bruut is de Hebo/Athena vlinder standaard? dus zo uit de doos.. 1 van de scooterhooligans behaalde er toen 12 a 13 pk mee toch?? standaard..? Toch aardig netjes..
Toen ik naar de hebo ovaal keek zag ik dat de uitlaatpoort toch best groot was.. volgens mij zelfs groter dan de NG standaard?
Ik sprak een tijdje geleden ook Ronald (Super Ronnie, Blaze) hij had de polini W poort gekocht.. en hij vertelde mij dat de W echt VEEL meer vermogen had dan de hebo ovaal??? Maar dat lijkt me niet echt een toerenbeuker toch? Zijn er hier mensen die met een standaard Wpoort een vermogen op een bank hebben neergezet? ZO ja hoeveel PK scoorde je met de W?
Oi Mark