Voorbereiding 2008 (Nu al, ja nu al)

Gvd dat lijkt me ook erg vet. Laat het nou net weer zijn dat m'n ouders dan op vakantie zijn en ik de winkel moet draaien. Het komt weer lekker uit allemaal :'(
 
Pfoe Gé, Pieter en Wilco hebben ff gebrainstormd over de motorblok plannen voor volgend jaar x| dat wordt bikkelen voor de mannen...:p
 
Pfoe Gé, Pieter en Wilco hebben ff gebrainstormd over de motorblok plannen voor volgend jaar x| dat wordt bikkelen voor de mannen...:p

Plus een lege rekening zeker Caine?

Volgend seizoen

Nog maar een jaartje TC+Baco zijn.
Daarna kijken we verder misschien wel een stage 6 hok opbouwen voor 2009.
 
psies, snelheid went...8) en die van Jos was over het algemeen nog wel iets vlotter. En die van Jim had ook nog wel eens een goeie dag :)
 
Nieuwe krukas is binnen, nieuwe carters komen volgende week, en deze zullen zo snel mogelijk worden aangepast. Heb 2 cilinders liggen van vorig seizoen, deze zullen verder aangepast worden, en opnieuw worden gesealed, en er komt ook nog een nieuwe cilindertje bij. Ik ben iig al bezig...(nog nooit zo snel begonnen :D)
 
Ik ga het volgend jaar nog een keer proberen. Afgelopen seizoen heb ik het prima naar mijn zin gehad op stage 6 scooter. Als het goed is blokje verkocht aan Dimer. Jos bouwt voor mij een nieuwe, voor zichzelf en een nog een aantal mensen.

Zijn er sponsors gezocht?
Ik ben mijn eigen sponsor, dat gaat prima zo. Tenzij iemand zich aanbiedt, dan mag er best nog een sticker tussen mijn bloemetjes stickers.

Is er al wat binnen?
Nieuw carter, heb nog wel ergens een nieuwe cilinder en de rest komt nog, eerst morgen naar Italie kijken bij ISC en beetje Vespa rijden samen met Jos, Edwin, Tom, Fred en de zus van Tom.

Is de scooter al af?
Hij is nog niet uit elkaar, staat nu te pronken in de winkel samen met die van Jos en nog eentje.

Is er al gebankt?
Nee, maar ben bang dat als ik terug kom van vakantie dat die bank dag en nacht BEZET is.

Doelstelling
Beetje harder rijden en binnen top tien rijden, maar ben bang dat het lastig is.
 
scooter licht uit elkaar!

ben erachter gekomen dat me voorvork bijna doorgescheurt is:p
Zou het door de wheely komen:p(a)
naja voor de rest deze week onderdelen bestellen,En beginnen met me nieuwe kappen booren.Denk wel dat eht iets mooier mag als dit seizoen:p

voor de rest zijn al nieuwe rotor nieuwe krukas nieuwe cilinder binnen
 
Zijn er sponsors gezocht?
Ja, Check dimer zijn onderschrift

Is er al wat binnen?
Ik had dit seizoen 2 blokken, Ga van 2 blokken 1 goed blok maken en de overige onderdelen als reserve houden.


Is de scooter al af?
Hij staat er nog net zo bij als dit seizoen. Behoorlijk gaar dus. Ben erachter gekomen dat frame+voorvork scheef was. Dus die gaan uit de deur. Moet eerst de sleutelplek gaan verbouwen voordat ik begin met sleutelen.

Is er al gebankt?
Nope, maar dat blokkie is in goede handen.

Doelstelling
Ik hoop volgend seizoen binnen de top 10 mee te kunnen rijden. Maar dat is behoorlijk lastig in de open 70.
 
Back
Top