Voorbereiding 2008 (Nu al, ja nu al)

Zijn er onderdelen besteld?

Nope alleen nog maar verkocht

Zijn er sponsors gezocht?

zie sig.

Is er al wat binnen?

nee ben meer aan het verkopen dan aan het kopen..

Is de scooter al af?

nah ligt al uit elkaar sinds april, en komt voorlopig niet in elkaar

Is er al gebankt?

nee

Ook de doelstellingen zijn wel boeiend

Doelstelling is dit resterende, en volgend, jaar goed te revalideren, en daarna weer langzaam aan op de scooter beginnen, wat rondjes rijden e.d. daarna langzaam maar zeker weer the feeling te pakken te krijgen en dan eind van t seizoen of seizoen '09 weer aan de start te staan! inschrijven doe ik me zowiezo voor '08
 
Hier een beetje hetzelfde verhaal als bij Arnoud. Hij staat in de schuur en voorlopig blijf ik er even vanaf. Eerst maar eens alles op een rijtje zetten. Er komen genoeg kosten aan als ik doorga dus maar even kijken of dat te financieren is.

Als dat allemaal gaat lukken zal ik dit jaar zorgen dat ik wat eerder klaar ben dan anders :p


dat heb ik je vaker horen zeggen :D
 
laten we het zo zeggen ;) afgelopen wedstrijd was het niet geheel gezellig ;) aan het einde :) vandaar dat ik op het moment nog niet weet wat ik doe :)

Verder afgelopen seizoen was inderdaad gaaf patrick :) met battlen ook onze wedstrijd bij de IDSM op spa was super :) hebben ze in iedergeval laten zien dat we wat kunnen :D

En erik :) als ik genoeg steun kan vinden :p met de dingen waar ik zelf nog niet super in ben :) dan zal ik ook gewoon van start gaan :)

De spullen zijn er immers al :p
 
Voorbereiding 2008 (Nu al, ja nu al)

hoezo nu al????

ik ben al 3 maanden met 2008 bezig:p


we gaan er weer wat moois van maken, maar eerst nog de kampioenshuldiging in boekel in december als afsluiter van dit seizoen.
ik hoop dan het defi reglement en de voorlopige kalender te kunnen presenteren!!!
 
bij mij ligt het er aan of ik aankomend jaar een jaar in het buitenland ga vertoeven ... wat zeer waarschijnlijk is.

mocht dat niet gebeuren dan ga ik weer in de s6 cup van start. kappenset word niet gespoten aangezien mn huidige set nog schade vrij is ... blok word niet opnieuw opgebouwt omdat dat niet nodig is. nieuw zuigertje monteren plus onderhoudsbeurtje en klaar

en sponsors ... indien er gereden gaat worden ga ik iig op zoek naar een helm/pakken sponsor

stage 6 pak zal serieus aangepast moeten worden voor dat het in de buurt komt van mn huidige clover pak ... verder hou ik het gewoon lekker bij fred motoren racing :D



nog ff afwachten dus
 
eerst me sprintertje maar eens zien te verkopen(A)
Dan op zoek naar een leuke SP 2000 en daarna de onderdelen kopen + monteren..
Hoop tot 2008 !!
 
PC is er voor videobewerking :p
HD cam is er ouwe is dit seizoen halverwege dood gegaan :p
Sleur is in beslag genomen door justitie denk ik maar ben klaar voor 2008
 
Zijn er onderdelen besteld?

Moet nog ff paar reserve/slijtage onderdelen bestellen

Zijn er sponsors gezocht?

Ben druk bezig

Is er al wat binnen?

Bijna alles ( zie 1)

Is de scooter al af?

Zo goed als, alleen nog ff paar details
edit: gaat nu weer helemaal uit elkaar door (te)veel tips van papa kentrop :D

Is er al gebankt?

Gaat zo snel mogelijk gebeuren

doelstelling

voor het seizoen 2008 zo veel mogelijk trainen. Tijdens seizoen lekker kalm aan en steeds weer beetje verder/harder gaan. Dus voor mij word 2008 een leerzaam seizoen !! :D
 
Last edited:
Ik wil volgend jaar ook deel gaan nemen in de stage 6 cup dus plaats ik mijn vorderingen ook maar hier. Ik ben nog niet helemaal eruit over de scooter keuze, runner of zip.


Zijn er onderdelen besteld?

jap al een aantal binnen

Zijn er sponsors gezocht?

Druk bezig maar heb al een toezegging

Is er al wat binnen?

ja paar onderdelen

Is de scooter al af?

ik weet nog niet eens welke scooter

Is er al gebankt?

nog niet :D

Edit: Ook de doelstellingen zijn wel boeiend
Ik wil volgend jaar de scooter optijd af hebben en dan veel gaan trainen en dan mijn eerste jaartje rijden waarin ik veel wil leren en zo hard mogelijk wil rijden.
 
Zijn er onderdelen besteld?

Moet nog cillinder,carb,koppelingshuis van stage 6 bestellen

Zijn er sponsors gezocht?

Nee ik gaat het zonder sponsors doen

Is er al wat binnen?

De belangrijkste delen zijn binnen van me scooter + me pak,laarzen,backprotector,handschoenen.

Is de scooter al af?

Nee me sprinter gaat van de week uit elkaar dan kan de opbouw beginnen

Is er al gebankt?

Gaat zo snel mogelijk gebeuren als het blokje in elkaar zit

doelstelling

Een goed lopende scooter met een lekker vermogen. Meedraaien in de middenmoot van stage 6 klasse. Vooral een leerjaar veel leren van me sleutelmaatjes Pronkie,Egt en Sander.9||6
 
Zijn er onderdelen besteld?

alles is besteld, behalve achterveer en ontsteking, moet ook nog helm, pak en laarzen bestellen.

Zijn er sponsors gezocht?

Ja, heb een sponsor die mijn kappen spuit( zal vaak nodig zijn denk ik :p) verder heb ik ook een sponsor voor onderdelen, veel zal aan inkooppprijs kunnen worden gekocht, andere dingen zullen gesponsord worden. Ook zal die mijn carters en cilinder etc. doen

Is er al wat binnen?

bijna de gehele setup is binnen.

Is de scooter al af?

Nee, volgende week scooter uit elkaar halen en kappen laten spuiten, en gaan beginnen met het opbouwen van het blokje.

ik hoop over ongeveer 1,5 maand hem rijdend te hebben en dan alvast wat te kunnen gaan trainen :)

Is er al gebankt?

zal pas gebeuren als het blok 'klaar' is

Doelstelling

ik hoop goed mee te kunnen doen in mijn eerste jaar (met een Mina scooter), niet al teveel vallen en gewoon leuk competatief meerijden en vooral leren.
 
Ik heb al een nieuwe v-snaar gekocht. :p

Ik probeer me nog in te schrijven voor croix om daar nog even te knallen.
Anders kan het testen voor volgend jaar al beginnen, want ik heb al wat leuk spul geregeld. ;)
 
Leuk!!

Pronk & ik hebben ook het formulier binnen, en willen ook graag knallen als er meerdere rijden.. Even een topic aanmaken??

Wij rijden dan op een Stage6-frame met open70-blok :p
 
Back
Top