Voorbereiding 2008 (Nu al, ja nu al)

C.K.

Paars..3..auto:huh?
Vind de winterstop nu al te lang duren na zo'n mooie afsluiting en ben vast niet de enige :p dus.......

Officieel is 2007 nog niet eens afgelopen, maar wie is al druk bezig met 2008?

Zijn er onderdelen besteld?
Zijn er sponsors gezocht?
Is er al wat binnen?
Is de scooter al af? +ralf+
Is er al gebankt?
Edit: Ook de doelstellingen zijn wel boeiend :)

Vertel de voortgang....

Zelf gaan we volgende week slopen en aan het plannen voor volgend jaar.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vind de winterstop nu al te lang duren na zo'n mooie afsluiting en ben vast niet de enige :p dus.......

Officieel is 2007 nog niet eens afgelopen, maar wie is al druk bezig met 2008?

Zijn er onderdelen besteld?
Zijn er sponsors gezocht?
Is er al wat binnen?
Is de scooter al af? +ralf+
Is er al gebankt?

Vertel de voortgang....

Zelf gaan we volgende week slopen en aan het plannen voor volgend jaar.

jij heb in de endurance toch al gesloopt? :p
 
Ik heb alles in de hoek van de garage staan en dan kijk ik wel wanneer ik zin heb om te beginnen met knutselen. Nieuw cilindertje getuned en wel ligt al klaar. Maar ik denk dat ik eerst eens naar de wintersport ga uitkijken en dan weer hobbieen.
 
Oja, ik heb nog een vers gespoten kappensetje op zolder liggen dus dat hoef ik ook niet meer te regelen. Ik wil wel een nieuw racepak laten maken, even iemand lief aankijken:p
 
Zijn er onderdelen besteld? ja, volgend jaar ga ik met het blokkie van Rianne rijden :W
Zijn er sponsors gezocht? check sig
Is er al wat binnen? pak, helm, handschoenen e.d.
Is de scooter al af? alles ligt op het moment door en uit elkaar
Is er al gebankt? nee dus

:)
 
jij heb in de endurance toch al gesloopt? :p

Haha me voorveer iig wel, t blokkie ging steeds harder lopen volgens de AIM :p dus...voor iedere race volgend jaar eerst een endurance rijden :+

@ Dimer: doe je goed, strak blokkie, dikke sponsors dus ik verwacht niks minder dan :winner: of 2 volgend jaar :p

Dat nieuwe racepak is hier ook geen overbodige luxe -:- is nu al op na 1 jaar. Dat heb je met MJK pakken niet...
 
Zijn er onderdelen besteld? ja, volgend jaar ga ik met het blokkie van Rianne rijden :W
Zijn er sponsors gezocht? check sig
Is er al wat binnen? pak, helm, handschoenen e.d.
Is de scooter al af? alles ligt op het moment door en uit elkaar
Is er al gebankt? nee dus

:)

Okej... Nu mijn dinges:

Zijn er onderdelen besteld? Ja, maar ik ga ook met dit blok volgend seizoen rijden...

Zijn er sponsors gezocht? Rijd voor een zaak & voor Boerenschuur Tuning :W (zie sign.)

Is er al wat binnen? Heb al redelijk wat rotzooi liggen.. (daaronder ook 5 voorvorken, die ik altijd kromval :X)

Is de scooter al af? scooter & blok blijven hetzelfde... Hier en daar kleine dingen aanpassen, maar de opzet blijft gelijk.

Is er al gebankt? Jah.. vermogen zit redelijk snor. Volgend seizoen ga ik me vooral richten op het goed blijven rijden van lijnen tijdens de race, en een continu goed resultaat neerzetten..
 
.........Is er al gebankt? Jah.. vermogen zit redelijk snor. Volgend seizoen ga ik me vooral richten op het goed blijven rijden van lijnen tijdens de race, en een continu goed resultaat neerzetten......

kijk that's the spirit! Eerst sturen dan echt vermogen <]
 
Ik ben ook wel benieuwd naar de doelstellingen van de rijders/teams :)

Mijn voornaamste doelstelling is eigenlijk zoveel mogelijk races uitrijden en veel leren zodat ik seizoen 2009 een beetje top10 kan gaan rijden :)
 
Zijn er onderdelen besteld? ja nieuw kappensetjes die ik wel nodig hebt:p

Zijn er sponsors gezocht? ja dimer heeft geregelt dat me kappen gratis door ferrari worden gespoten en zelf ben nog hard op zoek:p owhaj heb ook al de olie sponser binnen en free tuning:p plus hij betaald 1 compleete scooter:p:D

Is er al wat binnen? niet dat ik weet hahaha misschien is me kappensetjes al binnen

Is de scooter al af? nee want moet de scooter eerst nog eens gaan slopen:p naja dimer en juliano hebben het al half gedaan nadeendurance en ik zelf ook maar dan alleen me achterband:p

volgend seizoen wil ik ook met 2 scooters naar de race komen:D dus heb nog veel te doen


Is er al gebankt?
nee we zijn bezich om een bank te maken:p(A0)


dus jongens volgend seizoen ga ik er 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000% voor:D
 
Last edited:
Vind de winterstop nu al te lang duren na zo'n mooie afsluiting en ben vast niet de enige :p dus.......

Officieel is 2007 nog niet eens afgelopen, maar wie is al druk bezig met 2008?

Zijn er onderdelen besteld?
Zijn er sponsors gezocht?
Is er al wat binnen?
Is de scooter al af? +ralf+
Is er al gebankt?

Vertel de voortgang....

Zelf gaan we volgende week slopen en aan het plannen voor volgend jaar.


ja, 1 halfpoulie :D

jups, druk druk met de sponsors

ja, 1 halfpoulie

hij is "af"gemaakt

nopes, dus hou je bank vrij caine ;)
 
ja, 1 halfpoulie :D

nopes, dus hou je bank vrij caine ;)

Haha zeg dat maar tegen die oude-knarren-met-te-veel-geld-die-denken-dat-ze-rossi-zijn bij Roké. Die staan er zo'n beetje dag en nacht op met die oude rag aprilia's van ze.

@ Mitch: beter 1 goede dan 2 halve scooters op de race. Kun je beter genoeg reserve onderdelen meenemen. Want die 2de scooter is toch nooit precies zoals je echte racert (soms beter zoals de mijne dit seizoen, haha:+)
 
@ Mitch: beter 1 goede dan 2 halve scooters op de race. Kun je beter genoeg reserve onderdelen meenemen. Want die 2de scooter is toch nooit precies zoals je echte racert (soms beter zoals de mijne dit seizoen, haha:+)[/QUOTE]

of 2 goeie:p en veel reserve onderdelen:p

en ik wil er 2 1 helemaal in regen style en de ander voor droog weer:p

dus geen banden wissel maar scooter wissel:p
 
ach kom op richard vond je onze battles niet gezelligg..??? haha


ik ga eerst conditie zoeken ben in het midden van de wedstrijd helemaal dood met fucking veel spierpijn als gevolg haha.
 
Hier een beetje hetzelfde verhaal als bij Arnoud. Hij staat in de schuur en voorlopig blijf ik er even vanaf. Eerst maar eens alles op een rijtje zetten. Er komen genoeg kosten aan als ik doorga dus maar even kijken of dat te financieren is.

Als dat allemaal gaat lukken zal ik dit jaar zorgen dat ik wat eerder klaar ben dan anders :p
 
Bij mij de scoot ook in een hoek gegooid.
Waarschijnlijk een maand nix doen, ff het sleutelhok helemaal steriel maken aangezien het nu 1 grote zooi is :D
Daarna volop blokkie in elkaar knutselen.

Voor de rest:

Zijn er onderdelen besteld?

Nope not yet.
Ben aan het twijfelen over te stappen naar S6 of Open-70 te blijven cruisen


Zijn er sponsors gezocht?

Vind het wel prima zo

Is er al wat binnen?

Zie 1

Is de scooter al af?

bter vragen wanneer de scooter uit elkaar gaat ;)

Is er al gebankt?

Komt wel goed

Edit: Ook de doelstellingen zijn wel boeiend

Doelstelling is begin december het blok klaar te hebben, dan half december tot half januari lekker party party naar Brazilië toe, en vervolgens begin van 2008 het rijwielgedeelte van de scoot te fixen.
Afhankelijk van de klasse een top 3 of een top 10 klassering volgend jaar ;)


Edit: Richard knalt volgend jaar gewoon weer Stage-6, gaat steeds lekkerder toch! :D
 
Back
Top