vespa ciao volledig 100cc simonini

hobbybws

. >>MAX BIAGGI
post dit ff voor mn broer:


Na de zoveelste ciao die hier de schuur verlate, de 1 standaard de ander met 80cc polini evolution engine. Wast nu tijd voor iets snels. Via via nog een ciao vanaat gevonde hier in de buurt en jawel daar was de simonini 100 engine incl alles: +ralf+

koppeling
cilinder incl kop
uitlaat (special hand made)
carters
krukas
membraam
enz.
carberateurs 28 en 30 mm dellorto's :rolleyes:

cilinder was niet meer je van het,
dus een nieuwe besteld en ergens ver weg was onder t stog nog iets te vinde

(frame moet nog netjes, was ff om te "teste".)

(op de foto nog niet aanwezig, maar er is ook al een nieuwe voorvork)

qbC!AOtje1.JPG


zoektuit010.jpg


zoektuit013.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Post eens wat meer foto's, zo is er weinig aan vrees ik

btw geen gezeur van andere over foto's en project gebeuren, w8 gewoon af!
 
haha lachwekkend die uitstekende "baksteen" ;) heb je al enig idee hoe hard het zal gaan lopen of hoeveel pk's het heeft? ben benieuwd! :D
 
mhr_rox said:
haha lachwekkend die uitstekende "baksteen" ;) heb je al enig idee hoe hard het zal gaan lopen of hoeveel pk's het heeft? ben benieuwd! :D

tja snelheid hangt helamaal af je poulie, maar hij is nu ook bezig met vario setje erop, en pk's geen idee, niet teveel hoop ik.

hoop nog langen een broer te hebbe namelijk ;)
 
Deze blokjes schijnen 13 pk eruit te pompen ( dit heb ik iig van de dealer ven epc vernomen) en natuurlijk alleen met een goed afstelling.Met een vario zal dit erg ziekelijk lopen en zou ik ook maar wat remmen aan gaan passen en het frame verstevigen.Heel leuk project dit ;).
 
Last edited:
@Topicstarter; als je alleen zoiets eraan toevoegd is dit ook niet projectwaardig... :rolleyes: (projectwaardig = foto's, verhaaltje, plannen enz.)
 
Back
Top