MHR racing Vespa Ciao

Klein updatje

- Bijna alle kabels aangesloten, alleen de achterrem nog en de handchoke kabel een langere voor zoeken.
- Malossi vertanding terug sturen, past er met geen mogelijkheid in dus er moet een nieuwe komen :(( blijkbaar fabrieksfout
- Alle moertjes goed vastzetten

En ook ff mijn vlotterbak erop gezet , met centrale aftapplug scheelt weer tijd met sproeiersvervange ofcourse.

Foto=KYWPP73I.jpg

Foto=M3ZKBLNU.jpg

Foto=G4R7EIZE.jpg

Foto=XRMSE3T4.jpg
 
Ziet er fijn uit! Maar waar heb je die spullen laten coaten? Ergens in de buurt van groningen?
 
pas goed op met die vlotterbak, die plug wil je wel is verliezen, met alle gevolgen van dien

Oke dank je wel dat je het zegt, ik vond hem al vrij vast gaan met dat rubbertje er tussen. Maar ik zal er op letten.

Ziet er fijn uit! Maar waar heb je die spullen laten coaten? Ergens in de buurt van groningen?

Novatec in leek/tolbert, 120 euro voor mijn complete brommer dus dat valt prima te doen. Ze coaten wel redelijk, het kan nog mooier natuurlijk. Velgen coaten ze voor 20 euro per stuk volgens mij. Stralen/coaten/blanke lak
 
Updatje zit met 3 problemen nog.

1. De malossi vertanding past op 1 of andere manier niet goed in de naaf
2. Het pinasco lichte vliegwiel vonkt niet goed dus hier moet ik naar kijken nu eerst maar std vliegwiel
3. Mazuchelli krukas gekocht en hier een volle wangen kickstart krukas van bouwen door de pen van de kickstart krukas in de mazuchelli te persen.

Filmpie hoe het nu ong rijd :

[ame="http://video.google.nl/videoplay?docid=-2265727128184045297&q=hansieb"]Hansieb Ciao wat meer actie[/ame]

Wat nieuwe foto's
De mazuchelli krukas die word omgeperst naar kickstart krukas :)
Foto=M4MPT7S8.jpg

Foto=IBWRKOAP.jpg

Foto=FSVSUYEK.jpg


Omgelaste calibrata uitlaat is nu 27mm ipv 22mm buitendiameter zodat mijn 27mm flens erop kan ( binnendiameter is nu ipv 18mm bij de 22mm flens , 22mm bij de 27mm flens )
Foto=TUDT3XKX.jpg

Foto=CBGYNYRY.jpg

Foto=GXQUR4SH.jpg


Blok
Foto=YCGYT8BZ.jpg


Ciao zelf
Foto=HSC4LEQN.jpg

Foto=QLEHP6CK.jpg
 
Zeer nice hans!
En dat van die vertanding had ik ook is erg irritant ja zeker omdat hij niet goedkoop is!
Hij heeft echt de zelfde stijl als die van flick he, is weer eens wat anders dan een racer of helemaal originele stijl.
Als kevin (het gebakje) het rijbewijs heeft in de zomer (hopelijk) kom ik ook naar de meeting in groningen!
gr PoliniCiao
 
Thx poliniciao

Voor de vespa-ciao meeting in augustus moet de ciao wel voor 90% af zijn.

Doel is ook nog om op de testbank te gaan en te kijke wat voor potentie dit blok bied.
 
Nah veel gekut enzo heb ik eerst een tijd met een 42 alu polini blok gereden maar het begon te kriebelen.

Wat is er gebeurd
- Krukas is gebalanceerd
- Nieuwe c3 kunstofkooi lagers

Blokje loopt weer netjes moet een iets ander sproeiertje in en voor de rest rollen enzo afstellen.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=f4D2FO2OVgA"]YouTube - Hansieb 47 deps doet het weer[/ame]

Vespa-ciao.nl meeting 2007 :) witte is mine!
Foto-UIYNPBRQ.jpg

Foto-WOGG4BJR.jpg


Meer fotos: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=6706&d=0
 
ey nice ding:p
maar het lijkt wel ofdat hij geen goede aarde heeft!
hij stotert als een gek!
of komt dat omda je dodemans koort er niet goed op zit:D8P
 
ey nice ding:p
maar het lijkt wel ofdat hij geen goede aarde heeft!
hij stotert als een gek!
of komt dat omda je dodemans koort er niet goed op zit:D8P

Ik weet nog niet precies wat het is , maar het starten gaat nog niet erg lekker.

Dodemansknop is goed aangesloten maar zit er op dit moment niet tussen , maar heb al een iets kleinere sproeier geprobeert. Na 100 meter gestotter en gepruttel trekt die hem er opeens door heen en dan is het over.

Nog maar eens beetje klooien :) komt wel goed , het vliegwiel wat erop zit is een licht gewicht vliegwiel 646 gram ipv 1300 gram en geeft geen super dikke vonk. Een std vliegwiel vonkt al op veel lagere toeren terwijl dit vliegwiel pas bij 1000 RPM goed vonkt.

Hier nog een filmpje iets andere sproeier loopt al iets beter
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=OOptmtj_LTg"]YouTube - 47mm D.e.p.s ciao leeft[/ame]
 
Last edited:
Back
Top