Verwachtingen Seizoen 2005

Voor de heren speculateurs:

Yrjo is afgelopen week nog bij me geweest en wist te vertellen dat hij niet mee gaat rijden, hij heeft een huis gekocht en ook bij hem geldt; de zaak gaat voor het vermaak.

Lijkt me wel leuk een dagje cruisen op een baan met Tino en nog wat van die ongeleide projectielen, ik had dan ook graag een rondje gereden echter zal ik geen schijn van kans maken vrees ik.
 
Harry_tuning said:
Valt vast wel mee als je dezelfde genen als je broeer hebt! :)


Het is en blijft een tweelingbroer mocht je dat nog niet van ons weten, eigenlijk ook niet zo moeilijk met zo'n bedrijfsnaam.
 
Twin said:
Voor de heren speculateurs:

Yrjo is afgelopen week nog bij me geweest en wist te vertellen dat hij niet mee gaat rijden, hij heeft een huis gekocht en ook bij hem geldt; de zaak gaat voor het vermaak.

Lijkt me wel leuk een dagje cruisen op een baan met Tino en nog wat van die ongeleide projectielen, ik had dan ook graag een rondje gereden echter zal ik geen schijn van kans maken vrees ik.
Ik denk dat we Van Mil dit jaar zog wel zullen zien op de baan...
 
denk het wel hoor....
heb hem n.l. uitgenodigt om op mijn scoot te komen rijden.
eigenlijk vorig jaar al, alleen toen is dat wegens omstandigheden niet door gegaan. dit jaar heeft ie er zin in!!!
 
Last edited:
BT39 said:
denk het wel hoor....
heb hem n.l. uitgenodigt om op mijn scoot te komen rijden.

Dan de hamvraag.... Staat hij ingeschreven dit jaar??, anders moet hij eerst flinke plastische chirurgie ondergaan ;)
 
Waar slaat dat nou in godsnaam weer op? Hij kan zich in Valkenswaard gewoon nog inschrijven als hij wil...
 
Back
Top