Verwachtingen Seizoen 2005

Mooi doel Tino!
Ik hoop dat "wij" in de std. klasse wat verder komen dan afgelopen jaar. Dus gelijk vanaf het begin van het seizoen maar goed starten als het kan 8P
Verder sluit ik me aan bij Niels. Ik zal proberen er nog vaker te zijn en wat meer op te vallen :X Voor mental coaching kan je iig bij ons terecht vanaf de 1ste race in maart! +ralf+ +ralf+
 
Nou mij doel is om bij zoveel mogelijk races te starten!
En ook uit te rijden!-:-!Want uitvallen is zwaar klote!|(!
Hopelijk verder veel mensen leren kennen!:-:
En veel gezellige dagen te hebben!En weekend natuurlijk ook met de nodige hoeveelheid alcohol!O-)!Misschien nog eeen keer in de scootin!
Moek wel aardig veel mzzl hebben!We zien wel!
Ben blij dat ik nog een seizoen rij!:~
 
Kerbinos said:
Wat zijn jullie verwachtingen & doelstellingen in het komende seizoen 2005???
hierben ik erg benieuwd naar 8)

Zelf ga ik weer proberen te streiden voor de eersten 3 pleken in de topscooter klassen.

Brand los :)

Ciao Kerv

Wat is dat nou "eerste drie" dat heb je al gehaald. Er is maar één plek die telt en dat is #1. Wees maar eerlijk dat is ook de plek die je wilt halen en zo hoort het ook.-:-

Dus niet zo bescheiden ik doe het wel ff voor je {! "begin Quote" Zelf ga ik proberen in 2005 kampioen te worden in de top scooter klasse" eind Quote Kervin" :X
 
g-one said:
Wat is dat nou "eerste drie" dat heb je al gehaald. Er is maar één plek die telt en dat is #1. Wees maar eerlijk dat is ook de plek die je wilt halen en zo hoort het ook.-:-

Dus niet zo bescheiden ik doe het wel ff voor je {! "begin Quote" Zelf ga ik proberen in 2005 kampioen te worden in de top scooter klasse" eind Quote Kervin" :X

oftewel :

joop timmer said:
kampioen +ralf+
 
Harry_tuning said:
Nou mij doel is om bij zoveel mogelijk races te starten!
En ook uit te rijden!-:-!Want uitvallen is zwaar klote!|(!
Hopelijk verder veel mensen leren kennen!:-:
En veel gezellige dagen te hebben!En weekend natuurlijk ook met de nodige hoeveelheid alcohol!O-)!Misschien nog eeen keer in de scootin!
Moek wel aardig veel mzzl hebben!We zien wel!
Ben blij dat ik nog een seizoen rij!:~

Toch wel samen met mij en in dezelfde kleuren???
________
ZOLOFT SETTLEMENTS
 
Last edited:
Mol said:
Voor mental coaching kan je iig bij ons terecht vanaf de 1ste race in maart! +ralf+ +ralf+

Mijn doel voor dit jaar: Alle race's aanwezig zijn, voor mental coaching van het FKT-team. Pronk een beetje helpen/irriteren waar het maar kan. En hier en daar een helpende hand steken.

Kerv: Komop....plekje 3 is makkelijk te halen. Kees valt toch 2 van de 3 wedstrijden. :). Gewoon de lat hoog leggen, en gelijk voor het kampioenschap gaan!
 
Appie50 said:
Toch wel samen met mij en in dezelfde kleuren???
Jazekers in ieder geval samen!*D!Want anders blijft er weinig over van de groep die er eerst was!helaas;(!En wil wel in de zelfde kleuren rijden!Maar moet ik maar even kijken of dat te regelen valt!we zien wel!x|
 
Sander said:
Kerv: Komop....plekje 3 is makkelijk te halen. Kees valt toch 2 van de 3 wedstrijden. :). Gewoon de lat hoog leggen, en gelijk voor het kampioenschap gaan!

:#:#:#
Denk dat ie in 2005 wel wat minder zal vallen.
Enne Kervin donderd er bijna net zo vaak af.
Enige verschil is dat Kervin het iets spectaculairder doet.
Allebei gewoon lekker erop blijven zitten dus.

-:-
 
Als ik plezier heb op de baan!! dan komt het wel goed!
Maar ik ga voor de eerste 2.

Zoals tino altijd zegt, de 2de is de eerst verliezer!!!!!!!! :)
Tevens denk ik persoonlijk dat het seizoen 2005 in de top scooter klassen meer onderlinge concurentie komt!!!

Rik van Rijssen

Kees van dijk
Caine Kentrop
Daniel van Dorrselaar ( @ hebo bike, gaat ook presteren denk ik )
Ik

En misschien komt er wel een nieuwe niemand die van NUL in 1 keer champ wordt (twins)

Realisties blijven en dat is voor mij, p 1 t/m 3! natuurlijk hoop je op 1. maar hopen is anders als hebben!!!!!

Ik heb er zin in }) }) }) }) }) }) })
 
Valentino... said:
:#:#:#
Denk dat ie in 2005 wel wat minder zal vallen.
Enne Kervin donderd er bijna net zo vaak af.
Enige verschil is dat Kervin het iets spectaculairder doet.
Allebei gewoon lekker erop blijven zitten dus.
-:-

haha oke, je hebt hem dus het mes onder de keel gehouden dattie nooit meer mocht vallen +ralf+ +ralf+
 
joop timmer said:
haha oke, je hebt hem dus het mes onder de keel gehouden dattie nooit meer mocht vallen +ralf+ +ralf+

Nee, Kees heeft gewoon al met zijn bus genoeg schade gemaakt voor de komende 2 jaar +pippi+
 
K hoop zelf op een top 10 klassering in de a-klasse std scooter, en in ieder geval in de a te rijden ;)

Verder ben k erg benieuwd wat de berijders van de bikes van Tino en Roké gaan doen...
 
als het goed is wat ik gehoort heb komt van mil terug.
door wie ze fiets klaar gemaakt gaat worden weet ik nog niet.

hij mag van ze ouders niet meer motor racen.
daarom zoekt hij het weer een stapje minderver.

dus!

nogmaals dit is waet ik gehoort hebbind me er niet aan vast!
 
Back
Top