Vooruitblik op het seizoen 2005

Advertisement - register to remove this

Volgend jaar standaardklasse. Andere voorvork,achterveer, extra setje velgen met banden, Speciaal voor joor bokje maken, nou ja er achter aan bellen want die zou ik al een jaar krijgen. Andere uitlaat want is brak al giert die over de grond. Me pak moet ook naar de Turk om te laten naaien. Nog helmpje uit zoeken en zorgen dat ik 2 maanden van de voren klaar ben en dat ik gelijk kan knallen aan de start.
 
Plannen:
Nog niets is 100% zeker.
In ieder geval verzorg ik de tuning en afstelling van de machine van kees en benjamin.
Heel misschien komt daar nog een topklasserijder bij,maar zoals ik al zei.
Niets is zeker.

-:-
 
Wat ik hoop is het volgende:

Wil waarschijnlijk tot 1 september 2005 blijven rijden. Misschien nog ietsie langer.
Rond 2 kwartaal volgend jaar hoop ik in iedergeval me rijbewijs hopelijk te hebben. Dan een leuk autootje zoeken. En dan rij ik niet meer op de openbare weg met me scooter.
Mooi voor een Aprilia rally lc cross project.
 
MinaRallyLC said:
Wat ik hoop is het volgende:

Wil waarschijnlijk tot 1 september 2005 blijven rijden. Misschien nog ietsie langer.
Rond 2 kwartaal volgend jaar hoop ik in iedergeval me rijbewijs hopelijk te hebben. Dan een leuk autootje zoeken. En dan rij ik niet meer op de openbare weg met me scooter.
Mooi voor een Aprilia rally lc cross project.

kerol dit is meer voor SOBW peepz, niet voor straatproject achtige barrels :)
 
maargoed, ik heb nog geen idee wat ik volgend seizoen precies ga doen, ik sta voor alle mogelijke opties open... rijden wil ik zowieso wel, maar aanwezig zijn is ook plesant :)
 
Dacht ik ook :p

Overigens ga ik naar alle waarschijnlijkheid met een vers Mario blokkie weer topscooter rijden. Ga nog veel meer aan het rijden en rijwielgedeelte werken om verder naar voren te komen.
 
zal sowieso standaard worden weer, Top idee ben ik weer afgestapt :p

maar dan volgend jaar wel met een betrouwbare skoeter met een leuk vermogen, dit seizoen was om te janken zo slecht, had er na de 1e race al geen zin meer in....
 
Tja, voor mij gaat het allemaal pas beginnen in 2005. Ik ben er klaar voor en mn scooter ook. Verwacht alleen niet zoiets als patrick geflikt heeft dit jaar:p
 
#5Arno said:
wat ik volgend jaar ga doen is nog niet helemaal zeker...
ik rij zowieso niet meer voor salomons en swierts...
ik heb me scooter nog duzz rijden kan ik zowieso...
binnen kort mee hierover kan nog niet veel zeggen maar gaat denk ik wel goed komen..

Arno#3
hang pelleboer zijn blokje eronder :)
 
ik ga volgend jaar aquascooterracen

aquascoot.jpg


+ralf+
 
HW-aquascooter-racing team 8)

Ik zal niet competatief meer gaan meerijden maar zal misschien nog een 1 of enkele races topscooter mee gaan pakken. Maar dit is nog onder voorbehoud.
Moet nog besproken worden in de volgende team vergadering :)
 
ik weet nog niet wat ik ga doen , denk wel inschrijven btw , maar dan wel met andere scoot of zwaar verbeterde scoot , maar ik ga er vanuit dat ik niet veel zal doen omdat ik nog andere plannen heb..
 
melf #50 said:
ik weet nog niet wat ik ga doen , denk wel inschrijven btw , maar dan wel met andere scoot of zwaar verbeterde scoot , maar ik ga er vanuit dat ik niet veel zal doen omdat ik nog andere plannen heb..


crt??
 
denk dat dat pas een jaar later word , alhoewel we vanmiddag toevallig 4 blokken hebben ingegoten voor het roterende gedeelte ;)

ik ga hoe dan ook classic demo's rijden , maar of dat aankomend jaar al is of dat jaar daar op dat weet ik niet. ik vind scooterraces ook nogal gaaf alleen ik heb gewoon geen goed materiaal en mijn conditie etc. schiet ook niet echt op...
 
Beter zetten we ook foto's van de sobw scoots, als er veranderingen aan het uiterlijk ofzo worden gedaan.. Dat we een beetje op de hoogte blijven :)
 
Back
Top