OST-Puch
KX -maximembert
ik wil er wel even zo'n poortje infrezen vanavond ,kunt je het zelf testenJusSeb said:Vreet zo'n poort niet zuigers? ( De Jager, RR e.d. )
ik wil er wel even zo'n poortje infrezen vanavond ,kunt je het zelf testenJusSeb said:Vreet zo'n poort niet zuigers? ( De Jager, RR e.d. )
ruud. said:snap je niet, meeste rijden scooter hier, geen automaat oid, dus waar haal je die 100meter ivg met toerengebied ineens vandaan?..
die hele poort heeft sowieso niks met time area oid te maken.
JusSeb said:Vreet zo'n poort niet zuigers? ( De Jager, RR e.d. )
Luuk said:Was inderdaad te zwart wit, maar we willen natuurlijk wel dat het motortje lekker doorloopt in de toeren ookal looptie net iets uit de vario voor de finish.
Je brengt gewoon wat oppervlakte aan waadoor je mean area zal stijgen en daarbij je toeren, met behoud van drukopbouw en arbeidsslag. Je toeren zullen niet veel stijgen omdat het onderste gedeelte van de uitlaatpoort het minst lang openstaat (na zuigerversnelling correctie)
Sander said:Nopez...
Ding is nergens breder dan de oorspronkelijke maximale breedte.. Daarnaast blijft het spijltje toch het "hijkelste" punt.
Big B NRG said:Echter een nadeel van z'n poort. Is je gasreactie :/
Big B NRG said:Echter een nadeel van z'n poort. Is je gasreactie :/
Cra-c-c said:Poort ziet er verder goed uit.
Knal het eens op de bank zou ik zeggen.
Facilly said:Vandaag dé Cross en een Cross 7t (beide door mij getuned) op een aerox gezet met:
RHQ 85 as
MHR Rotor
D'O 26
MHR Overrange
en knalde rete hard. 20 pk zit er iig in:+ Wel ben ik van mening dat er met een 29.5 Ibea oid veel meer winst te halen valt:~
Foto Speed 7t:
http://img130.imagevenue.com/img.php?loc=loc55&image=91025_s4.jpg
op link drukken
Hoorde net dat Henk Slinger dus ook aan de omlaag frezend poort doet en deze scoort ook flink.. misschien dat ik hem er toch nog eens in frees:*
Facilly said:Testen kan geen kwaad toch.. daar draait het hele gebeuren om
Cra-c-c said:Verklaar u nader aub.
Ik ben het persoonlijk absoluut niet met je eens.