Facilly
[NHO] M-tuning
Cra-c-c said:23 pk?... meten is weten ....
De Sonic van RR rijdt hier als het goed is ook mee. En die zit (hoorde ik van een vriend van hun) al op de 23.4 oid
Wel met de (oude) Speed.
Cra-c-c said:23 pk?... meten is weten ....
Facilly said:De tegenwoordige 23 pk poort
melf #50 said:de uitlaatpoort LIJKT tot onderaan de spoelpoorten te gaan maar dat is niet zo , hij is echt niet voorbij de zuiger gegaan iig
ruud. said:miss ook wel, mijn evo poort was std ook al onder ODP...
Facilly said:Omdat die het niet gaat vertellen..
Deze jongen waar ik het van heb die werkt samen met RR dus die zal het niet verzinnen.
Als de uitlaatpoort op hoogte van de spoelpoort zit aan de onderkant, gaat ie toch ook niet voorbij de zuiger.
Tot nu toe heeft nog niemand echt antwoord gegeven op de reden van het topic. Meer het controlen van mijzelf hoor ik hier..
Facilly said:De Sonic van RR rijdt hier als het goed is ook mee. En die zit (hoorde ik van een vriend van hun) al op de 23.4 oid
Wel met de (oude) Speed.
Cra-c-c said:Ongecorrigeerd neem ik aan..
Als dit een gecorrigeerde score is dan kunnen ze de titel "hoogste vermogen 70cc" opeisen.
Laten we eerst maar eens gaan kijken wat het op een tovami allemaal doet......
Cra-c-c said:Ongecorrigeerd neem ik aan..
Als dit een gecorrigeerde score is dan kunnen ze de titel "hoogste vermogen 70cc" opeisen.
Laten we eerst maar eens gaan kijken wat het op een tovami allemaal doet......
paulyamaha said:Waar ik me moeilijk in kan vinden is dat jij filosofeert dat het naar beneden brengen van de poort meer toeren geeft. Dit is niet zo, het geeft wel een aardige toename in koppel. (over het algemeen, natuurlijk geen zekerheidje. Anders was het wel heel simpel geweest)
En ook al eerder genoemd, meerdere wegen leiden naar Rome. De zieke score van XSH is ook met een "nomale" poort.
Facilly said:Het blijkt dus daadwerkelijk om de poortoppervlakte te gaan..+pippi+
ruud. said:zijn de meningen over verdeelt :+
Facilly said:Precies,
maar nu zei je dat de zuiger iets ''boven'' de spoelpoort zit (iets over de onderkant). Nu zou je inweze een dunne ophoogplaat eronder moeten doen? Zodat de spoelpoort volledig in gebruik is en je winst boekt..
Alhoewel je de squish dan weer verneukt, maar daar doel ik even niet op