D
Wel zal het makkelijk zijn om de Vario los te halen dan duw je de koppeling samen en leg je er zo een nieuwe snaar in.
De snaar blijft. Heb ik nog geen geld voor. Eigenlijk alleen de koppeling vervangen. Maar op t filmpje met op YouTube lag de v snaar zo slap dat t een makkie lijkt.Dat is juist het vervelende.. hoe kan je je koppeling samentrekken met je hand? Met echt heel veel moeite.. is toch veel handiger om beide er vanaf te halen.
Ja Giodam, dat zal t ook wel gaan worden. Maar als de variateur los moet zou ik dan ook meteen de 6 grams rolletjes er in doen?Dat is juist het vervelende.. hoe kan je je koppeling samentrekken met je hand? Met echt heel veel moeite.. is toch veel handiger om beide er vanaf te halen.
Je moet ook voordat je de snaar eraf haalt de snaar even samenknijpen.. dan wordt de snaar enorm slap. Nu gaat de snaar er heel erg moeilijk op, je moet heel veel kracht zetten zodat de snaar erop kan. Je doet de snaar gewoon om de koppeling en schuift de koppeling op zijn plek met de snaar erom. Dan trek je de snaar naar de krukas toe. Het naar je toe trekken van de koppeling doe je pas als je de koppeling er niet vanaf haalt maar alleen je variateur.De snaar blijft. Heb ik nog geen geld voor. Eigenlijk alleen de koppeling vervangen. Maar op t filmpje met op YouTube lag de v snaar zo slap dat t een makkie lijkt.
Kan je doen jaJa Giodam, dat zal t ook wel gaan worden. Maar als de variateur los moet zou ik dan ook meteen de 6 grams rolletjes er in doen?
Ik denk dat ik weer een paar stappen over sla en gewoon iemand met een luchtsleutel vraag, die kan alleen in t weekend, maar dat is prima.Linksom is los.
Nou dan zit hij wel erg vast, misschien met loctite, anders even warm maken, let op het kunststof.
Idd met lock tide, of hoe je t ook uitspreekt. Ik doe dus geen 2e keer met de boormachine, dat ding slaat als een paard!Linksom is los.
Nou dan zit hij wel erg vast, misschien met loctite, anders even warm maken, let op het kunststof.