vertandingsolie

Status
Not open for further replies.

rap-pi3j

zipfreak
hee

ik had mn vertanding eruit gehaald maar nu heb ik em weer erin gedaan...
maar ik ga dus de vertandingsolie verversen, maar weet iemand hoeveel er van sown klein flesje ingaat..ik heb namelijk iets minder dan de helt van het flesje over maar weet niet of het genoeg is?
 
Advertisement - register to remove this

rap-pi3j said:
hee

ik had mn vertanding eruit gehaald maar nu heb ik em weer erin gedaan...
maar ik ga dus de vertandingsolie verversen, maar weet iemand hoeveel er van sown klein flesje ingaat..ik heb namelijk iets minder dan de helt van het flesje over maar weet niet of het genoeg is?


alles gaat erin 400 % zkr ;) , vaak zo`n flesje erin gegooid denks })
En btw staat staat zelfs op het flesje ;)
 
Black nightmare said:
Er is geen overloop?? Maar je kan beter een beetje te weinig olie erin doen dan teveel...

K heb toch echt een overloop! Houd je blok maar eens ondersteboven en dan weer recht.. dan komt er uit je mina lc blokje toch echt vloeistof uit dat slangetje!
 
hmm..ik had er denk ik bij moeten vertellen..dat het over een piaggio zip ac blok gaat

nu had ik dat plastice ding eruitgedraaid..en zie ik dus 2 dikkere stukjes..moet je vertandings oliepijl daartussenzitten?
 
wat een gelul om zo'n simpel onderwerp... koop gewoon een tube met daarin 125ml en giet het erin , die 15ml extra (en niet alles komt uit de tube) gaat echt geen problemen geven , pas wanneer je er een liter in gooit stroomt ie mischien een keer over ... dit is dus over minarelli , bij piaggio zal er overigens ongeveer net zoveel in gaan

de ontluchting is er voor zodat er geen druk ontstaat in de vertanding , verder kan het warmte afvoeren etc. etc.
 
KoenoX said:
Je kunt toch niet TE veel vertandingsolie erin doen omdat hij dan niet meer goed smeert omdat die tandwiele dan niet meer goed die olie rond kunnen gooien??


dan moet je er echt superveel in gooien en dan nog draait ie gewoon rond , mischien dat ie er dan wel olie uitgooit via de overloop
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top