mAruHk
Full Gass Aerox #165
Dag mensen..
Ik heb nu klaar met het tunen van mijn carters.
Over het afwerken hoor ik allemaal verschillende verhalen.
De een zegt dat je het deel in het carter juist ruw moet houden, en na het dremelen helemaal niet hoeft te schuren.
De ander zegt juist dat het spiegelglad moet zijn
De theorie achter het ruwe is, Als een opervlakte glad is, vormen Druppels (kijk maar naar regen op een auto) En als zich druppels vormen, blijft het hangen.
De theorie achter het gladde is, Als het glad is, gaat het mengsel mooi snel naar binnen, en is de gasreactie beter.
Wat is nou de juiste theorie?
Groeten,
Mark
Ik heb nu klaar met het tunen van mijn carters.
Over het afwerken hoor ik allemaal verschillende verhalen.
De een zegt dat je het deel in het carter juist ruw moet houden, en na het dremelen helemaal niet hoeft te schuren.
De ander zegt juist dat het spiegelglad moet zijn
De theorie achter het ruwe is, Als een opervlakte glad is, vormen Druppels (kijk maar naar regen op een auto) En als zich druppels vormen, blijft het hangen.
De theorie achter het gladde is, Als het glad is, gaat het mengsel mooi snel naar binnen, en is de gasreactie beter.
Wat is nou de juiste theorie?
Groeten,
Mark