Ey
Ik moest laatst op de rollenbank en ik had 1.5 KW dus dat moest naar de officier van justitie. Laatst kijk ik in mn kentekenbewijs en daar staat dat ik een vermogen heb van 1.49KW oftewel hij is met dat vermogen goedgekeurd. Kan ik nu gewoon bezwaar maken?
grtz,
1,49KW is vermogen op de krukas, niet op het achterwiel.
Je kan hier niks mee..
dat de meting niet corect is.
dus inweze slaat het nergens op die teller die ze op een rollerbank hebbe zitten en konden ze er net zo goed een toerenteller of benzineteller dr op zette en de waarde daar van af lezen en een appart tabelletje make waarop ze kunnen zien hoe hard je gaat?
maar kan ik nog bezwaar maken of niet?
Daar ben ik het niet mee eens aangezien ze mij bij iets opschreven en wou lachen het klopte bij verre niet:/ Btw geld eisen van die agenten mits zij hem sloopten op de rollerbank geld eisen! kan toch of niet???
Tuurlijk slaat die teller wel ergens op.
Je zit alleen appels met peren te vergelijken.
Het vermogen op je kenteken is het motorvermogen van de begrensde scooter.
Het vermogen wat de rollerbank aangeeft, in jou geval 1,5kW (na meetcorrectie), is het vermogen wat je nodig hebt om de (lucht)weerstand bij 71km/u te overwinnen. Om daadwerkelijk 71km/u te kunnen rijden heb je nog meer motorvermogen nodig, ik schat zo'n 3 a 4kW.
Het enige waar je bezwaar tegen zou kunnen maken is de uitvoering van de meeting, dus de windrichting tov de bank, gewicht van de agent die er op ging zitten enz.