hoeveel vermogen geeft dit af op de rollerbank

Mr.hakkie

Well-Known Member
ben ik zojuist aangehouden met mijn scooter met de volgende setup

70cc stage6 racing (carters hier voor bewerkt )
c20
24mm oko + stage 6 power filter
rito pen 12
mhr2005 vario
polini 14/41 sucandair
vl12


al met al trekt dit heel goed naar zn top en loopt het netjes


ben benieuwd wat dit geintje me gaat kosten dus iemand die me kan helpen graag
 
Advertisement - register to remove this

ben je neit bij de meting geweest?
hij heeft de 2kw zowiezo wel gehaalt.. de officier van justitie gaat het bepalen dus word igg aardig veel
 
1ste keer dat ik aangehouden word met me scooter en ik vroeg hem of me spullen dr af worde gehaald en hij zij van niet wwar schijnlijk
 
Is je scooter in beslag genomen of heb je hem zelf nog?

Je spullen blijven er gewoon op, je scooter krijg je ook gewoon terug, de boete voor 2 kilowat de 1e x = 113€
 
Remco. said:
Is je scooter in beslag genomen of heb je hem zelf nog?

Je spullen blijven er gewoon op, je scooter krijg je ook gewoon terug, de boete voor 2 kilowat de 1e x = 113€
als je meer hebt krijg je dnek ik wel een hogere boete dan 113
 
Remco. said:
Is je scooter in beslag genomen of heb je hem zelf nog?

Je spullen blijven er gewoon op, je scooter krijg je ook gewoon terug, de boete voor 2 kilowat de 1e x = 113€

Wat? Is dat goedkoper geworden ofzo? Ik betaalde er toendertijd nog 375 gulden voor, met inbeslagname van uitlaat en carburateur.
 
daniel16 said:
als je meer hebt krijg je dnek ik wel een hogere boete dan 113
Je kan niet meer dan 2 kilowat hebben?

Boete word dan gewoon 113€ als je onder de 18 jaar bent trouwens.

Ben je 18 dan word de bekeuring rond de 230€ , met voorkomen is het 270€
 
Remco. said:
Je kan niet meer dan 2 kilowat hebben?

Boete word dan gewoon 113€ als je onder de 18 jaar bent trouwens.

Ben je 18 dan word de bekeuring rond de 230€ , met voorkomen is het 270€
ja zo dat snap ik:p maar bij technische controle worden er ook naar andere dingen gekeken..(neem aan dat ie nu ok een technische controle krijgt)

als je een sprinter hebt en je komt op d erollerbank krijg je tog ook niet 113 eu boete en na een weekje ofzo je scoot weer terug zondr uitlaat
 
Verkeer op de weg

Bromfiets

Verkeersregels

Rijsnelheden

Overschrijding van de maximum constructiesnelheid van 45 km/h

26 t/m 30 km/u


om de site van om gata het per snelheden en kost een overschrijving van 26-30 170eu
 
daniel16 said:
ja zo dat snap ik:p maar bij technische controle worden er ook naar andere dingen gekeken..(neem aan dat ie nu ok een technische controle krijgt)

als je een sprinter hebt en je komt op d erollerbank krijg je tog ook niet 113 eu boete en na een weekje ofzo je scoot weer terug zondr uitlaat

Als ze meer mankementen vinden krijg je meer boetes ja. :)

Maar ze mogen geen onderdelen er meer vanaf halen, en de 1e keer krijg je hem gewoon terug, de 2e keer ook nog.

Toen ik de boete kreeg van 2 kilowat dacht ik ook van: Jezus, das goedkoop , 113€ :)

De 2e die ik kreeg was 230€ , toen was ik 18.

Vrienden van me hebben ze ook welleens gehad, de 1e waren allemaal 113€ ( onder de 18 dan :) )
 
dat is net wat duurder dan door rood xD
opvoerne die hap:)
en als je bv 20pk ofzow hebt en e word aangehouden krijg je dan ook mah 113eu boete?
 
300+ voel je wel helemaal lekker ik was ook 18 reed met gilardoni 24 mm c 20 hpi 2005 en de rest van de meuk had ook 2kw boete 113 euro via justitie
 
daniel16 said:
dat is net wat duurder dan door rood xD
opvoerne die hap:)
en als je bv 20pk ofzow hebt en e word aangehouden krijg je dan ook mah 113eu boete?

Ligt eraan, als jou scooter verder in orde is, verzekerd etc krijg je alleen een boete voor de 2 kilowat die je zult halen.
 
Back
Top