hoeveel vermogen geeft dit af op de rollerbank

Mr.hakkie said:
en toen was je hoe oud ?
Staat er, 18 zelfs :)

Edit: :#

Het is zonde natuurlijk van het geld, maar de 1e x valt het wel mee. :)

Je zal ook in de Recidive regeling terrecht komen trouwens, 3x 2 kilowat binne 2 jaar = scooter kwijt
 
Ik geloof dat je maar 3 boetes mag krijgen, maar hier zal niet aan gehouden worden denk ik zo maar.

Dan zal je bijv boetes kunnen krijgen voor:

Geen gele stickers
Geen werkende verlichting
Geen kappen = uitstekende delen = gevaarlijk
2 kilowat
Geen verzekering ( mocht je die niet hebben )
En vast nogwel een paar kleine dingen dan. :)
 
wie o wie kan mij met zekerheid vertellen dat er geen spullen in beslag worden genomen want het gerucht gaat dat niet meer gebeurd ofzo
 
Remco. said:
Ligt eraan, als jou scooter verder in orde is, verzekerd etc krijg je alleen een boete voor de 2 kilowat die je zult halen.
Ik ging er inderdaad niet vanuit dat je een verzekering had. (project)
Zonder verzekering rijden is namelijk ook 160 euro. Daardoor kwam ik op de 300.

MHR SPEED SR: Doe maar rustig jonge.. :L
 
mja , een beetje loos om een beetje te gaan speculeren over hoeveel boete je mischien eventueel wel of niet kunt krijgen, dat weet je pas wanneer je de boete binnen krijgt omdat A elk geval verschillend is , B elke setup een ander vermogen afgeeft op een rollenbank en B het er aan ligt wat voor soort bekeuring(en) je krijgt ..

dus in feite gewoon een loos topic , niemand kan jouw vertellen wat voor boete je krijgt , en dan nog , je krijgt m toch wel dus je kunt je er wel alvast druk over maken maar dat heeft geen nut...
 
als ik het goed heb hoef je geen gele stickers tenminste als je (koeie)kentekenplaat heb

vervelend om te moeten zeggen maar je heb er toch wat aan om te speculeren heb je tenminste gevoel ja natuurlijk ken het hoger of lager uitvallen maar toch handig om te weten welke richting je opgaat maar google eens wat misschien vind je nog wat antwoorden :)
 
Mr.hakkie said:
wie o wie kan mij met zekerheid vertellen dat er geen spullen in beslag worden genomen want het gerucht gaat dat niet meer gebeurd ofzo


Ze hebben mij op het bureau verteld dat ze tegenwoordig geen scooters meer kaalstrippen omdat dit voor hun teveel tijd kost (ik had ook 2kw).
Je hebt dus grote kans dat je je scooter gewoon terug krijgt. :)
 
Wtf.. Een vriend van mij had 125 euro voor snelheid.. Die reed ongeveer 90 ofzo.. hoeveel kw weet ik niet.. Ik dacht 1,8. Maar was verder niks met justitie ofzo.
En ik heb ergens anders ook gelezen dat 125 hoogste boete is zonder justitie. daaronder 95 euro.

Dat van 3 keer in beslag heb ik wel weer van gehoord. Mja na 2 keer zou ik me scooter toch al wel verkopen.. Teveel risico
 
haha Hier is dat niet hoor 1x keer roller met 2,kw en is 113 euro ookal ben je nog geen 18,Ik moest gewoon dik 226 euro betalen en voorkomen ,Maarjah zal wel verschillend zijn had nog geprotesteerd maar hielp niks
 
toen ik 1e gepakt was met me runner had ik 350 eu boete
en dat was met ook met project toen had ik ver over de 2 kw maar ook geen verzekering kappen blablabla

en mischien kan het nu juist nog duurder zijn, je weet maar nooit...maar er is niks in beslag genomen.

EDIT: het duurde bij mij een half jaar!!
 
ik heb ong 1 maand geleden ook voor t eerst op de rollerbank gestaan, 2kw.
kostte me 170 euro door de OVJ bepaald.
heb je ongeveer een indicatie
 
Back
Top