Hoeveel boete?

Status
Not open for further replies.
Hey boys,

Ik had laatst wat gezopen, en toen kwam een vriend van me aanzetten met een tomosje die hij had gevonden zonder slot en mee had genomen.
Natuurlijk ging ik erop rijden. Ik had nog nooit scooter gereden, en heb ook geen rijbewijs.
Ik vroeg me af hoe grote boete ik zou krijgen als de politie me had gezien.:

onder invloed
gestolen scooter
zonder kenteken (had hij eraf gesloopt)
op een snorfiets die 50 ging
geen snelheidsmeter
 
Advertisement - register to remove this

Oh jee, dat zijn me nogal wat overtredingen, en je was nog toeter ook!
Je kunt alle boetebedragen vinden op het www als je een zoekmachie gebruikt.
Groet,
 
Hey boys,

Ik had laatst wat gezopen, en toen kwam een vriend van me aanzetten met een tomosje die hij had gevonden zonder slot en mee had genomen.
Natuurlijk ging ik erop rijden. Ik had nog nooit scooter gereden, en heb ook geen rijbewijs.
Ik vroeg me af hoe grote boete ik zou krijgen als de politie me had gezien.:

onder invloed
gestolen scooter
zonder kenteken (had hij eraf gesloopt)
op een snorfiets die 50 ging
geen snelheidsmeter
Ik denk niet dat dat alleen bij een boete zal blijven...
 
Volgens mij ben je niet in staat om de gevolgen van je roekeloze gedrag te overzien.
Dit blijkt uit het volgende:
Ik had laatst wat gezopen, en toen kwam een vriend van me aanzetten met een tomosje die hij had gevonden zonder slot en mee had genomen.
Natuurlijk ging ik erop rijden.

Op een gestolen/gevonden scooter rijden = melden bij een rechter.
Heb je meteen een strafblad waar je NOOIT meer van afkomt en dit blijft je je hele leven lang achtervolgen.
Lekker handig om een baan te vinden of een huis te kopen...
Een V.O.G. kan je al helemaal vergeten !

Heb je er wel bij stilgestaan wat er gebeurd zou zijn als je iemand had aangereden ?
Bij overlijden heb je "dood door schuld" achter je naam staan.
Bij (blijvende) invaliditeit kan je de rest van je leven betalen voor o.a. revalidatie, gederfde inkomsten et cetera...

Iemand die zo onverantwoordelijk bezig is zou mijns inziens heel hard gestraft moeten worden.

Een paar tips:

1: Verbeter je leven nu het nog kan.
2: Zoek heel snel andere "vrienden"

Nog even dit:

Hoe haal je het in je hoofd om zonder rijbewijs in beschonken toestand op een gestolen/gevonden en dus onverzekerde brommer te gaan rijden ???

Ik wens je veel geluk en wijsheid toe in je (waarschijnlijk) nog prille leven...
 
Hey boys,

Ik had laatst wat gezopen, en toen kwam een vriend van me aanzetten met een tomosje die hij had gevonden zonder slot en mee had genomen.
Natuurlijk ging ik erop rijden. Ik had nog nooit scooter gereden, en heb ook geen rijbewijs.
Ik vroeg me af hoe grote boete ik zou krijgen als de politie me had gezien.:

onder invloed
gestolen scooter
zonder kenteken (had hij eraf gesloopt)
op een snorfiets die 50 ging
geen snelheidsmeter

Stoer hoor! Ik vraag me af of je wel wilt weten wat de boete is. Je kunt je beter afvragen of je dom bent.

Volgens mij ben je nog maar een broekie. Mijn pa is ooit aangereden door zo'n zatte kloot! Je wil niet weten wat ik met die vent had gedaan! Maar ze wilden niet zeggen wie het was omdat ze me kennen.

Dus jonge, kom tot bezinning! Maar ja, ik heb nooit gedronken in het verkeer. Ja als passagier. (Ook niet slim,i know, maar rijdend nooit!! Rijbewijs is duur genoeg!

En dan dit openbaar plaatsen op een forum? Denk je dat de wouten niet zo nu en dan een kijkje nemen op een forum?

Ik ben alles behalve een moraal ridder. Maar ik neem dit heel serieus.

Dit topic vraagt om kwaad bloed. Mocht het toch weer voorkomen (rond rijden met een gejatte brommer) dan zou ik als ik jou was niet weer zo'n topic aanmaken.

En wat @gcs100 over dat strafblad zegt klopt!! :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top