Van der G

ja maar dat had nederland wel nodig zo'n praatjes maker.. hij wekte de politiek wel op maar idd dat weglopen was nuttenloos maar dat had hij moeten accepteren want hij stont ook vooraan met zijn praatjes... maarja niemand is perfect...hij is iig beter dan lullo Balkende.. slappeloos gelul met Bos altijd

Originally posted by mendophir
Het feit is dat hij constant schreeuwend dingen riep die eigenlijk niet gezegd mochten worden (Al vind half nederland van wel) Ok dan zal ik het ipv Hitler-gedrag Le Pin(?!) gedrag noemen?

Hoe je het noemt zal me worst wezen (niet aanvallend bedoeld overigens!), dat fortuyn dingen zij die (volgens jou dan) eigenlijk niet gezegd mochten worden is waar hij juist zijn populariteit aan te danken heeft. Hij zei eindelijk eens wat een groot gedeelte van nederland al een hele tijd dacht maar wat niet gezegd mocht worden omdat die idioten wat nu het land "regeren"(:| ), te laf zijn en elkaar onder de voet lopen om maar zo politiek correct te zijn als maar kan! ja toen fortuyn wijlen was toen werden er opeens grote woorden gesproken over verandering en alle andere bullshit maar dat was alleen omdat de burgers dat willen horen!

mij hoeven ze iig ni laten weten waar graaf is als ie vrijkomt!!!egt ik ga ook maar een moord plegen een straf krijg je er tog ni voor:S:S:Sik krijg nog meer als ik voor 5 euro snoep jat @ jamin!!!:D:D:Dmaja scheve teringregering.was net stuk op t.v. dat bak ellende het minste geld va europa kreeg in zon functie!een magere 119.000 per jaar.Als ik die bedragen mocht uitdelen kreeg ie net genoeg om droog brood te vreten die regering van nederland is tog helemaal verkankerd?!8Pkom aan nou hoor net dat wouter bosaap prijs gaat uitreiken bij tmf awards!weer een show die ik graag mis!!!nederland doet het volgens mij beter zonder regering dan met maja zonde van fortuyn een man naar mijn hart pim youre with me always!!!:D:D:D!!!

Pim zei idd dingen waar Nederland op zat te wachtten. (Mja, veel dingen was ik het aan de andere kant ook weer niet mee eens..)
Maar.... Dat hoeft hij niet op de manier te doen zoals hij dat deed. Je kan politiek correct blijven en toch ook die dingen zeggen. Maar je moet alleen niet brutaal worden, zoals hij dat was. Idd zoals Mendophir zegt dat hij overal doorheen schreeuwde als hij het ergens niet mee eens was, en als hij geen weerwoord had dan liep hij weg. Zijn gedrag was dus absoluut niet zoals het zou horen te zijn voor een politicus. Hij had de NL regering ook op een wat betere manier wakker kunnen maken. Van elk debat maakte hij een discussie, en dat is dus niet de bedoeling.
Maarja, hij is nu dood. Ik vind het goed dat hij niet meer in de politiek zit, maar hij had echt niet dood gemoeten. Hij had gewoon af moeten treden en terug moeten gaan naar zijn vorige baan, namelijk schrijven voor bladen als de Elsevier.

Het feit is dat hij constant schreeuwend dingen riep die eigenlijk niet gezegd mochten worden (Al vind half nederland van wel) Ok dan zal ik het ipv Hitler-gedrag Le Pin(?!) gedrag noemen?

Alles mag gezegd worden,mits niet beledigend (dat heet vrije meningsuiting) schijnt links Nederland alleen nog niet te snappen.
Hitler vergelijking slaat echt helemaal nergens op, zei hij: alle joden,buitenlanders.etc moeten dood, volgens mij niet. Luister eens naar wat iemand zegt ipv alleen maar kansloos de linkse media koppen over te nemen. Dit is dus precies de reden waarom ik echt een gruwelijke hekel aan links heb gekregen.

Mijn Mening is dat Van der G gewoon dezelfde straf zou moeten krijgen als elk ander die met voorbedachte rade iemand op zo`n brute wijze vermoord niet meer of minder....

Altijd als er een belangrijk persoon in Nederland wordt vermoordt krijg je gelijk die hele nederlandse pers erachteraan en willen justitie e.d laten zien : "wij zijn niet zo makkelijk meer met straffen" ik denk btw ook als van der G een zwerver met dezelfde ideeen als pim fortuijn op de zelfde wijze had vermoordt dat ie een keer 5 jaar kreeg....

Over de ideeen van Pim sommige waren zeer goed maar sommigen waren ook weer niks

Al met al jammer dat Pim dood is hij had het ver kunnen schoppen in de nederlandse politiek en het hele land op z`n kop kunnen zetten....
maar aan de andere is het misschien ook wel beter dat ie d00d is...
We zullen het nooit weten

Originally posted by slidervsstunt
Mijn Mening is dat Van der G gewoon dezelfde straf zou moeten krijgen als elk ander die met voorbedachte rade iemand op zo`n brute wijze vermoord niet meer of minder....

Altijd als er een belangrijk persoon in Nederland wordt vermoordt krijg je gelijk die hele nederlandse pers erachteraan en willen justitie e.d laten zien : "wij zijn niet zo makkelijk meer met straffen" ik denk btw ook als van der G een zwerver met dezelfde ideeen als pim fortuijn op de zelfde wijze had vermoordt dat ie een keer 5 jaar kreeg................etc.

Ja maar denk ook even na, door deze daad is niet alleen het leven van fortuyn beeindigd maar ook een geloof en droom van miljoenen mensen om zeep geholpen! omdat zo'n godvergeten klote teringleiier ff meent dat hij wel ff bepaald of die man gevaarlijk is of niet! Dat ie toch fijn konijntje was blijven spelen en braaf z'n godverdommese wortel in z'n bek had geduwd ofzo! woeps.....daar gaat m'n bloeddruk weer

ik vind t maar raar dat iemand een langere gevangenis straf moet krijgen omdat ie een bekend persoon vermoord heeft..
Don't get me wrong hij verdiend natuurlijk straf en zwaar ook..
Maar iedereen die iemand vermoord heeft verdient gewoon levenslang.
't Lijk zo dat iedereen hem zwaarder veroordeeld dan iemand die een onbekend persoon heeft vermoord.

DvO heeft et door politie doet nix!!! alleen geld proberen te krijgen
in leeuwarden ook moeder en zoon wonen alleen en hun huis is helemaal kort en klein gelsagen leeg gejat en in de fik gestoken en wat doet de politie NIX!!!

Originally posted by DvO
ik vind t maar raar dat iemand een langere gevangenis straf moet krijgen omdat ie een bekend persoon vermoord heeft..
Don't get me wrong hij verdiend natuurlijk straf en zwaar ook..
Maar iedereen die iemand vermoord heeft verdient gewoon levenslang.
't Lijk zo dat iedereen hem zwaarder veroordeeld dan iemand die een onbekend persoon heeft vermoord.

aargh! lezen jullie mensen geen topics voordat jullie repleyen?? voor de derde en laatste keer: met die moord heeft ie niet alleen fortuyn geraakt maar ook het hele gedachtengoed van die man en iedereen en alles wat erin geloofde en hoop in hem had! Ik vind zeker dat dat moet mee tellen. Nogmaals ik zeg niet dat het leven van die man belangrijker is dan dat van ieder ander persoon maar ze zouden zowiezo de straffen omhoog moeten gooien en als zoiets als dit gebeurt nog eens extra hoog!

dude wat verw8 je dat ik 4 fokking pagina's ga lezen ofzo :|

En je hebt gelijk over dat de straffen in nederland gewoon omhoog moeten..
Maar tis gewoon Bull dat het in dit soort situaties de straf nog hoger word geeist

Originally posted by DvO
dude wat verw8 je dat ik 4 fokking pagina's ga lezen ofzo :|

En je hebt gelijk over dat de straffen in nederland gewoon omhoog moeten..
Maar tis gewoon Bull dat het in dit soort situaties de straf nog hoger word geeist

4 pagina's is idd veel maar 2 replies naar boven is toch niet te veel gevraagd?:# maar nogmaals ik heb m'n reden al uitgelegd dus ik houd verder mijn waffel dicht:#

Originally posted by Chiel
Alles mag gezegd worden,mits niet beledigend (dat heet vrije meningsuiting) schijnt links Nederland alleen nog niet te snappen.
Hitler vergelijking slaat echt helemaal nergens op, zei hij: alle joden,buitenlanders.etc moeten dood, volgens mij niet. Luister eens naar wat iemand zegt ipv alleen maar kansloos de linkse media koppen over te nemen. Dit is dus precies de reden waarom ik echt een gruwelijke hekel aan links heb gekregen.

Dan zeg ik op mijn beurt dat ik het helemaal ok vind wat van der G heeft gedaan (Of ik nu hard klink of niet) Van der G doet dingen die half nederland wil zien, maar nooit heeft durven doen...

en ja...ik was serieus ANTI-fortuyn

Dan zeg ik op mijn beurt dat ik het helemaal ok vind wat van der G heeft gedaan (Of ik nu hard klink of niet) Van der G doet dingen die half nederland wil zien, maar nooit heeft durven doen...
:| |(

En Pim Fortuyn zei of deed dingen die 99% van Nederland had willen zeggen of doen!

Originally posted by Dimitri
dood-trappen die gast en als er mensen gaan ga ik zeker ook !

Kijk, dit soort replies erger ik me dus aan:(... Als je een mening hebt, onderbouw hem dan. Maar dit soort "hooligan"-gedrag (om t zo maar te noemen, weet er ff geen ander woord voor) slaat nergens op. Doodtrappen... Kom op zeg... tsss... En zo zijn er nog wel meer hier die te ver gaan in het 'verwoorden van hun mening'. Zeg dan gewoon dat hij de doodstraf verdient. :|

Back