Van der G

Originally posted by Sander
volgens mij zien jullie niet in, hoelang 11 jaar is..

toen was ik gvd 7, en kon net fietsen!!!

ben nu 11 jaar verder...en ik verzeker je...als ik dat in een hokje moest uitzitten, was ik allang gillend gek geworden..

11 jaar is lang genoeg, om over je daden na te denken, en om spijt van je daad te krijgen.................

Het lijkt me verschrikkelijk! Je dagen gaan denk ik zo langzaam! En als je dan daar zit en denk dat je nog 11 jaar moet dan kan je erg moedeloos worden lijkt mij! Misschien heeft hij zich tegen die tijd al lang om zeep geholpen!

Maat van me, zat ook diep in de shit en heb 5 maanden moeten zitten en het leek voor hem wel 5 jaar zei die! Nee ik vermijdt het maar al te graag dat ik in de bak zou belanden!

'Forum knokploeg' kwam opeens bij mij boven .. :P

iig,
ik zie hem opzich ook wel voor zelfmoord aan.
Aangezien hij al in hongerstaking ging. En nadat je (zoals marc zei, 5 maanden bijvoorbeeld) vastzit, dan wordt je wel depressief. :P

nee, ik gok erop dat hij de 11 jaar niet haalt.

Originally posted by eXoR
En nadat je (zoals marc zei, 5 maanden bijvoorbeeld) vastzit, dan wordt je wel depressief. :P

nee, ik gok erop dat hij de 11 jaar niet haalt.

Hmm jah gast zat 5 maanden zonder vrienden zonder nix vast ergens in het noorden van NL met allemaal vage gasten! 8P Dan ken je echt heel erg moedeloos worden! (zou iig nix voor mij zijn) En die volkert moet er dan 11 zitten! 8P zou niet graag in zijn schoenen staan!

het gaat hier toch niet om zomaar een moord. :S. politieke moord ik vind ook dat je daar meer jaren voor moet geven.

Na 11 jaar wordt ie vanzelf ook vermoord, als dat al niet in de cel gebeurt.

Maar 11 jaar is wel te weinig, zo'n vent moeten ze 11 jaar lang martelen, en vervolgens 10 jaar laten zitten en dan ophangen ofzo...

Originally posted by mendophir
voorstellen, 11 jaar van je leven verneukt...

Voorstellen: Iemand voorgoed van het leven beroven, en de familieleden/vrienden/kennissen moeten dit tot hun dood met zich mee dragen.....

Originally posted by mendophir
moord is moord, klaar uit... Een politicus is niet meer waard dan een 'normaal' mensenleven

ene kant is waar andere kant kijk de gevolgen. tis niet zomaar een persoon vermoorden!! tis wel iemand die wat betekent voor de samenleving!
n het gebeurd ook altijd! dat als iemand bekent is dan stuk erger is. ik bedoel kijk maar op forum razma haar spiegel word gestolen, gelijk 4 keer zoveel reply's!!! tis gewoon zo.

ik ben geen anti of voor pim persoon!
net als chezzmo zegt je weet het niet wat r zou gebeuren als die man nog leefde! ik merk wel dat r in mijn buurt wel steeds meer "nazi's" (sorrie dat k het zo noem) zijn opgestaan of mee gaan lopen.
dus ik kan eigenlijk neit zeggen of het nou te veel of te weinig jaren zijn!

Originally posted by THa GiLeRa WuN
ik bedoel kijk maar op forum razma haar spiegel word gestolen, gelijk 4 keer zoveel reply's!!! tis gewoon zo.

Beetje rare vergelijking :rolleyes:

Moord = moord voor mij. Maar de straf voor elke moord moet gewoon hoger liggen in Nederland vind ik.

Boeie :) het rechtssysteem van Nederland spoort toch niet :)

Pim is dood YEAH!!!!! :) en Volkertje de gevangenis in YEAH!!!! Iedereen is nu blij hehe

Originally posted by Jossi
Maar 11 jaar is wel te weinig, zo'n vent moeten ze 11 jaar lang martelen, en vervolgens 10 jaar laten zitten en dan ophangen ofzo...

Als de overheid dat zou doen zouden ze tegen de mensenrechten ingaan... Te ver gaan kan ook :|

Hij heeft meer gedaan dan moord met voorbedachte raad.. vind alleen de straf die die nu krijgt tekort...
Maarja welke straf is lang genoeg voor moord...

het is en blijft.. 'RIP. Pim 6-5-2002' @ 18.02

Originally posted by haagze sf2
Hij heeft meer gedaan dan moord met voorbedachte raad.. vind alleen de straf die die nu krijgt tekort...
Maarja welke straf is lang genoeg voor moord...

het is en blijft.. 'RIP. Pim 6-5-2002' @ 18.02

dat destrafte kort is altijd zo, maar dat komt omdat het hier zo tolerant is en zo makkelijk!

Lekker dan 18 jaar of 11 laten zitten. Laat hem dan maar vrij hoor, wel op voorwaarde dat ze hem in Rotterdam los laten lopen. Kijken hoe een eerlijke kans hij dan krijgt...

Ow maar nu ben ik natuurlijk niet humaan bezig.

Moord vind ik heel erg, 18 jaar vind ik genoeg... Zolang hij ook maar een tijdje TBS krijgt ofzo... Ik had een schurfthekel aan Pim fortuin, ik was blij dat eindelijk z'n mond gesnoerd was, maar deze manier was niet de manier waar ik het mee voor ogen zag.

Originally posted by bastenj
In Nederland is levenslang ook maar 25 jaar :S

Dat is dus niet waar dat zeggen wel meer mensen maar ook in de NL bestaat een levenslange gevangingsstraf waarbij men dus nooit vrij komt. Er zijn echter sinds 1946 maar 6 mensen die dit gekregen hebben. Maar deze mensen zitten dus hun hele leven vast (gemiddelde leeftijd die een man bereikt is 78 ofzo) men zit dan vast tot de vastgestelde levenverwachting. En ik weet dit ook pas sinds 3 dagen, stond maandag in de krant (volkskrant) op pagina 2 onderaan de pagina. Dus deze mensen hebben geen uitzicht op vrijkomst!!!!! LEVENSLANG BESTAAT DUS

Levenslang is in Nederland wel 25 jaar, maar er bestaat ook iets als drie keer levenslang ;) Dat is dus 75 jaar, en ik neem aan dat je tegen de tijd dat je vrijkomt allang overleden bent :D

Back