Van der G

ja idd maja zit hij in een isoleer cel? anders word hij toch wel kapot geslagen in de cel... hehe laat ik ook crimi worde zodat ik hem zelf kan hoeken in Jail hehehe :P:P:P

hmm als pim nog leefde waren er al veel minder van die fucking blauwe in nl terwijl het er nu alleen maar meer worden...

hij heeft het min of meer voor een 'good cause' gedaan, Fortuyn was een gevaarlijke man, zo denk ik erover en hij dus blijkbaar ook, en met mij vele anderen. Ok, die knaap had veel voorstanders...het is nou eenmaal niet zo netjes gebeurd, maar anders was nl helemaal een puinzooi geworden wanneer lpf olv Fortuyn aan de macht zou komen...

En ja...11 jaar is imo lang zat

Originally posted by WoUtEr NeOs
Ik denk dat als ie vrij is een boek gaat schrijven.. gaat ie mooi geld mee verdienen denk ik..

Als ik hem was deed ik dat in de gevangenis en maakt ie er een 11 jarig meesterwerk van, 15000 pagina's

Originally posted by mendophir
hij heeft het min of meer voor een 'good cause' gedaan, Fortuyn was een gevaarlijke man, zo denk ik erover en hij dus blijkbaar ook, en met mij vele anderen. Ok, die knaap had veel voorstanders...het is nou eenmaal niet zo netjes gebeurd, maar anders was nl helemaal een puinzooi geworden wanneer lpf olv Fortuyn aan de macht zou komen...

Ik vind linkse partijen helemaal niks, dus als ik Halsema voor der flikker schiet, dan is dat niet erg. Lekker loos, er bestaat zoiets als vrije meningsuiting, als je het er niet mee eens bent dan zorg je maar dat je genoeg mensen achter je krijgt die je steunen en ga je niet iemand omleggen. Gewoon kansloos

Mja

Nu mijn serieuse reactie op dit draadje.

Ik vind niet dat je iemand , die in principe "maar" een gewone moord pleegt, meer straf kunt gaan geven als iemand die een gangstah liquideerd ofzo.
Moord is moord, of het nou pim fortuyn is of een zwerfer.

Verder denk ik dat Dhr de graaf(f) blij mag zijn dat ie in de gevangenis zit , omdat hij met een beetje pech de dag na zijn vrijkomen een kogel door zijn kop krijgt.

Zat mensen die hem liever dood zien , persoonlijk koester ik geen haat ofzo tege hem , fortuyn had paar goede iedeen ,maar daar blijft et ook bij.

Maargoed, dat was et wel

In Nederland is levenslang ook maar 25 jaar :S

Dat is dus niet waar dat zeggen wel meer mensen maar ook in de NL bestaat een levenslange gevangingsstraf waarbij men dus nooit vrij komt. Er zijn echter sinds 1946 maar 6 mensen die dit gekregen hebben. Maar deze mensen zitten dus hun hele leven vast (gemiddelde leeftijd die een man bereikt is 78 ofzo) men zit dan vast tot de vastgestelde levenverwachting. En ik weet dit ook pas sinds 3 dagen, stond maandag in de krant (volkskrant) op pagina 2 onderaan de pagina. Dus deze mensen hebben geen uitzicht op vrijkomst!!!!! LEVENSLANG BESTAAT DUS

Originally posted by mendophir

Dus omdat jij het met hem eens bent hoeft ie niet lang te zitten? Mja, als ie vrij komt kent iedereen hem nog, en ik hoop/gok dat hij dan ook niet lang meer zal leven.

good cause? |(
alles wat links is wordt in dit land goedgekeurd en getolereerd, maar alles wat maar enigzins naar rechts ruikt wordt gelijk de grond ingeboord, ik :r erop........

Van mij mogen ze Folkert echt stenigen, die kerel is gewoon sick :| Maar ik denk dat folkert ook geen prettige tijd @ jail gaat krijgen, veel mensen die hem niet mogen.

Heel erg leuk dat ie pimmetje niet mocht, maar ik mag ook een aantal docenten op school niet. Zal ik die dan ook maar neerschieten omdat ze anders denken dan mij? Mischien was nederland er op vooruit gegaan met pim in de 2de kamer, mischien was nederland verneukt. Niemand die dit OOIT te weten zal komen hoe het was gelopen als pim inderdaad "aan de macht" was gekomen. De huidige politiek loopt tenslotte ook niet echt lekker, stelletje kaffers zijn nou al 3 maanden bezig met een nieuw kabinet te vormen en er is nog nix! Maarja, binnenkort mag nederland mischien wel weer stemmen.

11 jaar mm, is wel heel weinig, ik vind trouwens het hele systeem in NL zuigen, ze moeten gewoon de doodstraf invoeren, zijn we mee van dat gejank af, iedereen hier in de politiek is veel te braaf.

Back