Van der G

Ik had hem liever wat langer in de cel gezien....
Er zijn maar een hoop klootzakken in de wereld, ik wordt er zo langzamerhand een beetje schijtziek van.. Al die bin laden, bush saddam van der G rommel.. laat ze allemaal maar in 1 celletje wegkwijnen.

Originally posted by mendophir
Imo is rechts gevaarlijk, de ideeen en denkwijzen van de rechtse partijen staan me dus echt niet aan, en ik zie het niet als een good cause dat Fortuyn wijlen is, van der G zag het wel zo. Ik zal mijn hele leven ook links blijven stemmen en denken, mede door bovengenoemde reden

Geef eens aan waarom recht gevaarlijk is dan?
Ik vind 18 jaar te weinig, elke straf voor moord moet langer zijn. Behalve wanneer er sprake is van verzachtende omstandigheden.
Ik snap niet dat (linkse) mensen het erg vinden wanneer Volkert vermoord word na zijn vrijlating. Ze vinden de moord op Pim toch ook niet erg?

Originally posted by InsaneMalebrain
Levenslang is in Nederland wel 25 jaar, maar er bestaat ook iets als drie keer levenslang ;) Dat is dus 75 jaar, en ik neem aan dat je tegen de tijd dat je vrijkomt allang overleden bent :D

En levenslang is in Nederland wel degelijk levenslang. Dus niet 25jaar...

Ja vast, en daarom wordt er ook in gevallen 3x levenslang geeist. :| Of gebeurt dat soms alleen bij onsterfelijke misdadigers? :rolleyes: Edit: Had InsaneMalebrain's post niet gelezen, excusez moi. :*

ja ben ik het mee eens danelli...
ik vind het raar dat (linkse) mensen zo zacht tegen het leven aan kijken... 18 jaar is lang zat... man die volkert heeft er ook zo'n beetje voor gezorgd dat de hele politiek nu een puinhoop is... en wat was er fout aan pim??? iemand argumenten?

Originally posted by monstaboy
Ja vast, en daarom wordt er ook in gevallen 3x levenslang geeist. :| Of gebeurt dat soms alleen bij onsterfelijke misdadigers? :rolleyes: Edit: Had InsaneMalebrain's post niet gelezen, excusez moi. :*

Hoeveel word er wel niet geeist tegen de terroristen van 11september?
Als je 100 man vermoord word er geef 1x levenslang gegeven. Elke persoon word apart behandeld.

Originally posted by Danelli491
Hoeveel word er wel niet geeist tegen de terroristen van 11september?
Als je 100 man vermoord word er geef 1x levenslang gegeven. Elke persoon word apart behandeld.

Die worden niet eens meer opgepakt, maar meteen door hun kop geschoten...! :D :D :D

Ik ben dus toevallig vandaag bij de rechtbank geweest..

Maarja 18 jaar, best veel voor een moord met voorbedachte rade. Beetje vreemd dat dit anders was geweest als hij Pietje Puk uit Almelo had vermoord.

Beetje vreemd rechtsysteem in dit land :)

Originally posted by mendophir
Imo is rechts gevaarlijk, de ideeen en denkwijzen van de rechtse partijen staan me dus echt niet aan.
Hoezo rechts gevaarlijk... Ik heb aardig wat 'rechtse' ideen, en ik schaam mij daar niet voor.. En uit onder zoek is het zo dat meer dan de helft van de nederlanders ook rechts denken..
Verder Hij had levenslang moeten krijgen..
1 Hij deed het met voorbedachte raad
2 Moord
3 Hij bracht ernstige schade aan de Nederlandse democratie
4 Hij heeft nergens Spijt van !! ( dit vind ik na de moord nog het ergste.. )

Maarja als hij in 2014, heeft hij snel een kogel tepakken
enne het is {! van der graaf :P

Iedereen die aan het blaten is van "maar als het Fortuyn niet was geweest dan had ie nooit zo hoog gekregen etc." WAKE UP!
van de G heeft hem toch juist vermoord OMDAT het fortuyn was dus jullie zitten gewoon keihard bullshit te lullen! natuurlijk wil ik niet zeggen dat zijn leven meer waard was als dat van elk ander goed mens, maar dit was ook niet zomaar een "gewone" moord dus denk eens ff na!

Originally posted by SWA
Moord vind ik heel erg, 18 jaar vind ik genoeg... Zolang hij ook maar een tijdje TBS krijgt ofzo... Ik had een schurfthekel aan Pim fortuin, ik was blij dat eindelijk z'n mond gesnoerd was, maar deze manier was niet de manier waar ik het mee voor ogen zag.

Juistem...Ik kon er ook niet warm of koud van worden idd, haatte die kerel echt...met zijn lamme praatjes en zijn 'Hitlerige gedrag' vreselijk...

18 jaar..
als hij zich goed gedraagd hoeft hij maar 2/3 van zijn straf uit te zitten (dus 12 jaar)
hij zit ondertussen al bijna een jaar.. dus het komt er op neer dat die kerel 11 jaar zit.. en dan weer vrij is..

TBS krijgt hij niet, omdat hij volledig toerekeningsvatbaar is verklaard toen hij pim vermoordde..

als hij een ander onbekend persoon had doodgeschoten had hij precies dezelfde straf gekregen, dit staat nou eenmaal voor moord in nederland :(
scheef rechtssysteem.. maar ok.

Ik vind ook dat mensen moeten gaan pleiten voor andere straffen.. zoals dat moord gewoon levenslang is (echt levenslang) zonder goed gedrag shit.. 11 jaar zitten voor een moord.. waar zijn we nou mee bezig? als je op je 20ste een moord pleegt.. ben je op je 35e (MAX! :() vrij.. en heb je nog 50 jaar te leven..

ik denk trouwens dat wanneer folkert vrij komt.. hij niet echt lang zal leven als hij geen bescherming heeft..

Last edited:
mendophir anders ga jij ff op het groen links forum zitten, sorry hoor maar je hebt niet echt veel begrepen van fortuin.. als hij zo lomp is wrom was hij dan professor!?

Originally posted by #BB#
mendophir anders ga jij ff op het groen links forum zitten, sorry hoor maar je hebt niet echt veel begrepen van fortuin.. als hij zo lomp is wrom was hij dan professor!?

ik ben het absoluut niet eens met mendophir maar jou opmerking slaat nergens op. Als iemand zoals mendophir zegt hitler-schtig gedrag vertoond kun je toch professor worden en trouwens het is fortuyn

ja maar ik bedoelde te zeggen sorry ik formeerde het verkeerd fortuYn (:P) had geen streep door zijn hoofd.. volgens mij

ja maar ik bedoelde te zeggen sorry ik formeerde het verkeerd fortuYn (:P) had geen streep door zijn hoofd.. volgens mij
dat inderdaad zeker niet! dat ben ik ook volkomen met je eens.

Die kerel was wel slim, maar zo uitte hij zich niet in de Politiek...Hij zat overal tussen met zijn praatjes, en dan heb ik het nog niet over dat miet weglopen wanneer hij niets meer te zeggen weet @ debatten etc. (Herstel wist)

Originally posted by Zippah
ik ben het absoluut niet eens met mendophir maar jou opmerking slaat nergens op. Als iemand zoals mendophir zegt hitler-schtig gedrag vertoond kun je toch professor worden en trouwens het is fortuyn

Het feit is dat hij constant schreeuwend dingen riep die eigenlijk niet gezegd mochten worden (Al vind half nederland van wel) Ok dan zal ik het ipv Hitler-gedrag Le Pin(?!) gedrag noemen?

Back