Originally posted by mendophir
Imo is rechts gevaarlijk, de ideeen en denkwijzen van de rechtse partijen staan me dus echt niet aan, en ik zie het niet als een good cause dat Fortuyn wijlen is, van der G zag het wel zo. Ik zal mijn hele leven ook links blijven stemmen en denken, mede door bovengenoemde reden
Originally posted by InsaneMalebrain
Levenslang is in Nederland wel 25 jaar, maar er bestaat ook iets als drie keer levenslang Dat is dus 75 jaar, en ik neem aan dat je tegen de tijd dat je vrijkomt allang overleden bent
Originally posted by monstaboy
Ja vast, en daarom wordt er ook in gevallen 3x levenslang geeist. :| Of gebeurt dat soms alleen bij onsterfelijke misdadigers? Edit: Had InsaneMalebrain's post niet gelezen, excusez moi. :*
Originally posted by Danelli491
Hoeveel word er wel niet geeist tegen de terroristen van 11september?
Als je 100 man vermoord word er geef 1x levenslang gegeven. Elke persoon word apart behandeld.
Hoezo rechts gevaarlijk... Ik heb aardig wat 'rechtse' ideen, en ik schaam mij daar niet voor.. En uit onder zoek is het zo dat meer dan de helft van de nederlanders ook rechts denken..Originally posted by mendophir
Imo is rechts gevaarlijk, de ideeen en denkwijzen van de rechtse partijen staan me dus echt niet aan.
Originally posted by SWA
Moord vind ik heel erg, 18 jaar vind ik genoeg... Zolang hij ook maar een tijdje TBS krijgt ofzo... Ik had een schurfthekel aan Pim fortuin, ik was blij dat eindelijk z'n mond gesnoerd was, maar deze manier was niet de manier waar ik het mee voor ogen zag.
Originally posted by #BB#
mendophir anders ga jij ff op het groen links forum zitten, sorry hoor maar je hebt niet echt veel begrepen van fortuin.. als hij zo lomp is wrom was hij dan professor!?
dat inderdaad zeker niet! dat ben ik ook volkomen met je eens.Originally posted by #BB#
ja maar ik bedoelde te zeggen sorry ik formeerde het verkeerd fortuYn P) had geen streep door zijn hoofd.. volgens mij
Originally posted by #BB#
mendophir anders ga jij ff op het groen links forum zitten, sorry hoor maar je hebt niet echt veel begrepen van fortuin.. als hij zo lomp is wrom was hij dan professor!?
Originally posted by Zippah
ik ben het absoluut niet eens met mendophir maar jou opmerking slaat nergens op. Als iemand zoals mendophir zegt hitler-schtig gedrag vertoond kun je toch professor worden en trouwens het is fortuyn