Van der G

Originally posted by Zippah
:| |(

En Pim Fortuyn zei of deed dingen die 99% van Nederland had willen zeggen of doen!

Ben ik dan echt bij die ene procent...dacht het niet...Fortuyn was voor velen vernieuwend ja, dat wel...maar imo had hij nooit iets goeds kunnen doen voor de politiek.

En dankzij de geringe keus aan partijen, want nederlanders waren het beu met de politiek, kozen ze maar de meest vernieuwende partij, en ja...dat was LPF...

Originally posted by *EmankciN*
Kijk, dit soort replies erger ik me dus aan:(... Als je een mening hebt, onderbouw hem dan. Maar dit soort "hooligan"-gedrag (om t zo maar te noemen, weet er ff geen ander woord voor) slaat nergens op. Doodtrappen... Kom op zeg... tsss... En zo zijn er nog wel meer hier die te ver gaan in het 'verwoorden van hun mening'. Zeg dan gewoon dat hij de doodstraf verdient. :|

idd zoals je kunt lezen in m'n replies mag die gast van mij hangen maar dit zijn idd achterlijke replies! zeg dan beter niks!

Ben ik dan echt bij die ene procent...dacht het niet...Fortuyn was voor velen vernieuwend ja, dat wel...maar imo had hij nooit iets goeds kunnen doen voor de politiek.

de politiek moest echt wel eens wakker worden en er moesten en moeten nieuwe frisse ideeën komen want kijk nu maar naar dit zootje ongeregeld! ja lang leve folkert! de redder der nederlandse politiek! we hebben al ik weet niet hoelang geen kabinet, er zijn al tweede verkiezingen geweest en het einde van het hele gezeik is nog lang niet in zicht! geef de man een standbeeld voor z'n werk zou ik zeggen!

Originally posted by Zippah
idd zoals je kunt lezen in m'n replies mag die gast van mij hangen maar dit zijn idd achterlijke replies! zeg dan beter niks!

de politiek moest echt wel eens wakker worden en er moesten en moeten nieuwe frisse ideeën komen want kijk nu maar naar dit zootje ongeregeld! ja lang leve folkert! de redder der nederlandse politiek! we hebben al ik weet niet hoelang geen kabinet, er zijn al tweede verkiezingen geweest en het einde van het hele gezeik is nog lang niet in zicht! geef de man een standbeeld voor z'n werk zou ik zeggen!

Jij praat precies als de LPFFERS :/ Allemaal met dat Opfrisgezeik...Jesus...grow up, echt. ZO ziek van een half jankende Mat herben op tv omdat ZIJN pim het land had kunnen redden. En allemaal peepz met buttons van:" Ik zeg wat ik denk, ik doe wat ik zeg" arghh... En ook nogsteeds aanhalen... De gedachtegang van onze pim :/ Ik KOTS erop, echt waar

mat herben stelt ook geen reet voor die kansloze knuppel maar pim was echt niet fout bezig en niemand wilde wat folkert heeft gedaan ja je zei de helft van de nederlanders dus dat betekend 45% buitenlanders en 5% linkse aanhangers...

Heeeeeeeeeeeerlijk zo'n discussie met super uiteenlopende meningen! Ik ga dit onderwerp gebruiken als debat voor NL die ik binnenkort moet houden:( denk ik :P

Mat Herben heeft nu niemand meer om de hielen te likken iig... Ach ja...wie zijn wij om het allemaal te veranderen...ben het er wel mee eens dat er gezegd word dat de politiek een rommeltje is. Maar ik zou zo graag willen dat er niet steeds met de naam Fortuyn geroepen word. Kijk die andere knook, die Tilburger...hans nogwat... die blijft er maar over doorneuken...en dan zeg ik op mijn beurt, man get a life

Originally posted by Jeroen
Ik denk dat dit weer op een kansloze discussie uitloopt...

Waarom moet er altijd als er 'lekker' gediscussieerd worden iemand komen met zo'n opmerking...

Of ben jij nu degene die zegt wat het halve forum denkt 8P

Originally posted by mendophir
Waarom moet er altijd als er 'lekker' gediscussieerd worden iemand komen met zo'n opmerking...

DEZE keer ben ik het met jou eens:# het gaat net lekker!
wat herben betreft dat is idd een zielige gast, met die hele lpf heb ik dan ook niks het ging mij alleen om pim

Originally posted by mendophir

Anders hoer je ff op met je linkse gezwets. We weten ondertussen dat jij niet met hem eens was. Maar dat boeit me echt geen ruk, gaat erom dat een politicus is vermoord, klaar. Jij hebt je mening nu een keer of 10 gegeven, laat nu andere mensen maar ff hun mening geven zonder dat jij er met je grote bek doorheen blaat.

Originally posted by bananenschiller
Anders hoer je ff op met je linkse gezwets. We weten ondertussen dat jij niet met hem eens was. Maar dat boeit me echt geen ruk, gaat erom dat een politicus is vermoord, klaar. Jij hebt je mening nu een keer of 10 gegeven, laat nu andere mensen maar ff hun mening geven zonder dat jij er met je grote bek doorheen blaat.

als je geen "links gezwets" wil horen ga lekker naar je vvd forum ofzo dan.:rolleyes: en iedereen mag hier zen mening geven.:|

Originally posted by Hilly
als je geen "links gezwets" wil horen ga lekker naar je vvd forum ofzo dan.:rolleyes: en iedereen mag hier zen mening geven.:|

Idd, iedereen mag zn mening geven, zonder dat ie daarna meteen commentaar krijgt van Paul Rosenmöller jr.

Die mendophir post gvd om de 5 minuten in dit topic om maar zn gelijk te krijgen...

Back