Van der G

Ik heb mijn ding gezegd, jullie weten hoe ik erover denk enzo...Mooi fijn. Om de goede orde te bewaren zal ik me proberen hierbuiten te houden verder...totdat er weer een reply komt waar ik een weerwoord op heb :)

Originally posted by mendophir
Ik heb mijn ding gezegd, jullie weten hoe ik erover denk enzo...Mooi fijn. Om de goede orde te bewaren zal ik me proberen hierbuiten te houden verder...totdat er weer een reply komt waar ik een weerwoord op heb :)

Dit stelde ik een uur geleden al voor :P

Ik vind dat ie levenslang moet krijgen.
Maar mendophir volgens mij ben jij zon linkse rakker, die alleen maar lui na praat en zelf geen mening heeft, lpf-extreem rechts sure... kijk is wat verder man(en jij walgt op die lui die nog steeds in zijn gedachtengang gelofen oke! Kots dan ook maar op mij, tss.., dit is precies wat van de G wilde, maar mijn stem krijgen ze hoor zolang ik de kans krijg om nog op LPF te stemmen!).
Oja, en gelukkig is van der G gepakt, want wat hadden dan veel mensen gedacht?? Dat het een marokkaan was of een turk die het had gedaan, moet je voorstellen(volgens jou beredenering dat het extreem-rechts is omdat pim fortuyn kaal was)! Wat voor ramp dat was geweest. Ik vind echt dat hij levenslang moet krijgen dat is denk ik ook beter voor hem, want dit vergeten mensen nooit. Zodra die naar 11 jaar vrij is geef ik m hooguit een week dat ie nog leeft. Kijk maar naar bijvoorbeeld de ontvoerder van Heiniken.. Het duurd een tijd, maar in leven blijf je niet.. En hij verdient ook niks anders, de minister president Neerknallen! Opsluiten die engert!

Last edited:
Originally posted by Vincento
Maar mendophir volgens mij ben jij zon linkse rakker, die alleen maar lui na praat en zelf geen mening heeft, lpf-extreem rechts sure... kijk is wat verder man. Hij komt juist op voor buitenlanders.
en gelukkig is van der G gepakt, want wat hadden dan veel mensen gedacht?? Dat het een marokkaan was of een turk die het had gedaan, moet je voorstellen! Wat voor ramp dat was geweest. Ik vind echt dat hij levenslang moet krijgen dat is denk ik ook beter voor hem, want dit vergeten mensen nooit. Zodra die naar 11 jaar vrij is geef ik m hooguit een week dat ie nog leeft. Kijk maar naar bijvoorbeeld de ontvoerder van Heiniken.. Het duurd een tijd, maar in leven blijf je niet.. En hij verdient ook niks anders, de minister president Neerknallen! Opsluiten die engert!

En weet je wie lui napraten...het restant van de LPF, stelletje hielenlikkers van het ergste soort :|

Maar mendophir volgens mij ben jij zon linkse rakker, die alleen maar lui na praat en zelf geen mening heeft, lpf-extreem rechts sure... kijk is wat verder man(en jij walgt op die lui die nog steeds in zijn gedachtengang gelofen oke! Kots dan ook maar op mij, tss.., dit is precies wat van de G wilde, maar mijn stem krijgen ze hoor zolang ik de kans krijg om nog op LPF te stemmen!).
Oja, en gelukkig is van der G gepakt, want wat hadden dan veel mensen gedacht?? Dat het een marokkaan was of een turk die het had gedaan, moet je voorstellen(volgens jou beredenering dat het extreem-rechts is omdat pim fortuyn kaal was)! Wat voor ramp dat was geweest. Ik vind echt dat hij levenslang moet krijgen dat is denk ik ook beter voor hem, want dit vergeten mensen nooit. Zodra die naar 11 jaar vrij is geef ik m hooguit een week dat ie nog leeft. Kijk maar naar bijvoorbeeld de ontvoerder van Heiniken.. Het duurd een tijd, maar in leven blijf je niet.. En hij verdient ook niks anders, de minister president Neerknallen! Opsluiten die engert!

Nou wil ik je droom niet verzieken maat.
Maar de ontvoerder van heineken is niet al1 vanwege heineken geliquideerd , maar omdat het gewoon een grote crimineel was en dat er veel mee rede's ware.

In zoverre je het redenen kunt noemen..

onderbouw dit dan is ???

Ze "Leven verder in de gedachtengang van ONZE Pim" dat zegt genoeg... Ze zouden hem volgens mij nog opgraven, op een stok spiesen en gebruiken als toonbeeld voor de LPF :/ Die Rakkers zijn allemaal Fortuyn geil...wat hij zegt zeggen zij 3 keer zo hard...dat zijn napraters zonder mening

Back