This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

VAKANTIES ( tips en waar ga jij heen dit jaar )

Ik vertrek over 8 dagen naar het Caribisch gebied, met me vriendin samen.
ben best trots op mezelf. de reis kost eigelijk 1800 euro pp . en heb hem kunne boeken vandaag voor 800 pp

is btw 16 dagen AI
 
Rastabasta said:
Wij gaan dus met 8 man zuipen en kapot gaan naar Lloret:+
Vertrek is 29 juli en we gaan 10 dagen met de bus:X
Appartementen Don Pedro.

Ik vertrek 1 augustus, same place :X
 
ik vertrek 5 augustus naar lloret vanuit eindhoven
Hotel bolero park..
ook royal class is wel beter voor die 20 uur reizen
 
14 september tot 29 september naar turkije alanya

heb er wel zin in is wel laat maar beter als thuis blijven
en niet tevergeten lelystad weekend 30-31 juli
 
zelf ga ik 6 weken met me ouders mee na de camping
geloof me echt dode camping maar ja gezellige buren je maakt het zelf gezellig.
en het is 20 min scooteren van me huis van daan maar ja het is toch anders.

op de camping altijd buiten geen pc, geen internet, allen NED 1.2.3 gewoon een klein beetje vakantie.

ik ga een weekend in week 29 na maat van me in limburg hard feesten

bewust deze vakantie wat goedkoper gehouden omdat ik hard aan het sparen ben voor me rijbewijs die ik zo snel mogelijk wil hebben als ik 18 ben ..
 
Ik ga naar Alanya. 17juli weg...lekker 10 daagies met 8man chillen, zuipen, feesten enz. Zit in appartement Cleo South Princess. Heb der wel zin in
 
Vdende said:
ik vertrek 5 augustus naar lloret vanuit eindhoven
Hotel bolero park..
ook royal class is wel beter voor die 20 uur reizen

Voor de bus betaal je altijd de royal class prijs, elke plek is even klein.

Ik ga gelukkig met het vliegtuig dit jaar.
 
Ik ga 2 augustus weg weet alleen niet psies waarheen wel turkije een feestplaats. Boeit me niet echt waarheen als er maar drank,feest,wijven zijn vind ik het allemaal best. Zal me heus wel vermaken. gaan alleen paar mensen mee waar ik echt niks mee heb ofzo dus die zullen hopelijk hun eigen gang gaan we zijn met 12 man dus genoeg 'echte' vrienden om wat mee te doen
 
29 juli 10 dagen blanes met ze 4e! zeker zin in! Miss kom ik je onderweg tegen cirox beter biertje op sf.net drinken dan lol
 
AscH said:
27 Juli 12 dagen naar Kreta (Chersonissos)

Gaan echt veel mensen heen, je hoort het overal. Ben benieuwd hoe het word dit jaar heb er erg veel zin in.

ik ga 30 juni
 
net terug van week blanes met gogo.
hardstikke mooi gehad, maar gogo suckt.
appartementen zonder gas en warm water, goor zwembad wat nog in winterslaap verkeerde, matras te weinig etcetc en niks werd geregeld.

de mensen die naar blanes gaan, doe in de gotcha marco en niels de groeten van sid.
 
lekker een weekje zuipen in renesse, nog meer mensen die gaan? van 5 tot 12 augustus?? mss wel menssen meeten daar camping de duinhoeve vorig jaar wel na 2 dage vertrekke. dit jaar waren we toch weer welkom. hopen dat we het dit jaar langer uit houden. laat wat horen als je daar ook heen gaat ! altijd gezellig en meestal wel iets te ... daaar vooral t strand @ 4 uur
 
vorig jaar salou viel vies tegen, veeeel te veel mannen, veeel te wienig vrouwen
 
me pa heeft een appartement in madrid. Ik heb met 4 vrienden een vlucht ( 130 euro ) er heen geboekt en we zien daar wel. 8P
 

Waar @ limburg?

Ikzelf ga 1,5 week naar zeeland (hebben kajuit zeilboot gehuurd) , word lekker zuipen 8)

Wie gaat er btw naar mijn toeristen stadje > Valkenburg A/d Geul dit jaar ?
 
27 Juli 12 dagen naar Kreta (Chersonissos)

algemen tips dan maar, handig om mee te nemen:

-condooms
-wegwerpcamera's i.p.v. digi (kun je nog eens meenemen met uitgaan/strand)
-slippers
-meerdere zwemshorts
-stekkeromvormerding (ligt aan het land)
-mp3speler
-frisbee
-bierflesopener
-kurkentrekker
-grote (bij voorkeur 2 persoons) handdoek
-vlieggenmepper
-goede zonnebril
-gegevens van je verzekeringsmaatschappij/reisverzekering etc.

Meer kan ik zo even niet bedenken.
 
lloret, kga 22 juli +ralf+

en kzie dat k niet de enigste ben, alsk daar een st.net t-shirt aan doe dan word ik nog veel aangesproken volgens mij :#

oh kzit @ villa garbi btw