This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vakantie naar Alanya!

Ben er vorig jaar ook geweest, je moet alleen broeken kopen daar. Shirtjes en truien krimpen als de ziekte, IDD sander :X
 
Hahaha .. volgens mij denk iedereen dat ik daar ladingen kleren ga kopen waar ik de rest van het jaar mee loop.
Is niet zow hoor gewoon paar voetbal shirtjes en paar polotjes zoals ik al eerder zei.
En dat het nep-kleding is boeid me echt niet veel is juist makkelijk.
Loop nu alleen maar in merkkleding en is ook makkelijk als je paar shirtjes/ broek heb waar je een keer niet zo zuinig op hoeft te zijn.
En rolexxen/breitlings hoed ik al helemaal niet
 
Mijn Tjik heeft vorig jaar in Alanya een nep Gucci horloge gekocht, doet het nog goed maar er zit een kras in het glaasje, volgende week naar Marmaris ff een nieuwe halen

Verder haal ik eigenlijk niks kwa kleren behalve een petje of slippers oid, ze hebben meestal toch mijn maat niet :+
 
Ik ga over 10 dagen naar Gumbet bij bodrum
Wou eigenlijk wel ff kijken voor een horloge en zonnebril.
Misschien dat ik daar een broek en shirt koop, maar meeste kan ik hier in nederland ook wel krijgen van die kleding.

Nog meer die naar bodrum of gumbet gaan?
 
kleding

tip: koop maar een paar shirts en boxers. Draag deze en gooi deze tussen je vuile was( zoals gedragen boxers etc.) dan zoeken ze daar minder snel tussen--> ik spreek uit ervaring, 2 keer naar turkije geweest( alanya en bodrum)

tevens zal ik even de charters vermelden die mijn voorkeur verdienen voor turkije reizen

Martinair
KLM
Onur Air
HTC Reizen
Air Anatolia
enz.

welke niet:
Pegasus
en nog een paar crappy maatschappijen
 
Mja die boxers zijn wel grappig enzo, maar die kwaliteit is dus ook echt zwaar kut, pasvorm slaat nergens op + je ziet gewoon dat het fake is. Net als een horloge, altijd schrale kwaliteit, het straalt er zwaar vanaf dat het nep is, hoezo zou je zoiets kopen :S
 
ooww.. ik moet nog 20 dagen wachten
Maarre nog iemand tips van Disco's/kroegen waar ik naar toe moet gaan in Alanya heb op internet gezocht alleen kom niet echt veel site's tegen met goede info.
En hoe oud zijn de meeste mensen daar ongeveer want vorig jaar was ik op Mallorca en toen was ik volgens mij de jongste van het hele eiland en is dan beetje moeilijk om meisjes te score
 
gewoon niet opvouwen maar inje tas gooien net asje andre kleren, gwoon dat er veel kreukels zijn dat doe ik altijd ik ga trouwes naar bodrum in turkije
 
ik ga dus naar gumbet naast bodrum. uitgaan schijnt daar dik relaxt te zijn iemand ervaring? wanneer ga je runner.berg? ik ga 8 tot 22 juli.

en vlieg met pegasus :S wat is daar mis mee yusunie?