This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vakantie naar Alanya!

Sander_phantom

Well-Known Member
Heey

ik ga over 3 weekies op vakantie naar Alanya.
Ik ben wel van plan om daar beetje goedkope kleren ETC. te gaan kopen.
Alleen heb ik een tijdje geleden op het nieuws gehoord dat er op schiphol streng wordt gecontroleerd op de "illegale" spulen.
Als je met deze spullen wordt gepakt krijg je een bekeuring en wordt alles afgepakt.
Zijn hier mensen die mij kunnen vertellen of er echt zo streng wordt gecontroleerd?
En misschien tips hebben om niet gepakt te worden?
BVD Sander
 
Er word echt streng gecontroleerd bij vluchten uit landen die er om bekend staan, met kleding vervalsing. Turkije etc...
 
en hoe zit het met spanje? Ik ga namelijk over paar weekjes daarheen en op de markt hebben ze altijd van die vette breitlings,rolexjes etc! die neem ik maar al te graag mee wordt daar ook echt streng op gecontroleerd :?
 
Op schiphol controleren is volgens mij vrij weinig op kleding. meer op andere dingen. Toen ik terug kwam van turkije moesten wij als enige ff meekomen voor controle, maar ze haalde alleen de tassen door die rontgenfotoapparaten(ofhoehetookheet) en verder was er niks aan de hand terwijl wij ook best veel kleding hadden gekocht.

Wat je wel kan doen is alles uit de verpakking halen dan kunnen ze ook moeilijk bewijzen dat je het daar heb gekocht.

Maar als ik jou zou ik me er geen zorgen overmaken gewoon lekker kleding kopen daar.
 
Toen ik van Alanya terug naar Holland ging , werd er helemaal niet gecontroleerd, dit is wel 2 jaar geleden. Maar verder is het wel allemaal neppe kleding wat je daar koopt. Echt handig om het mee te nemen naar Holland lijkt mij niet zo :X. Koop gewoon leuke dinkies ofzo. En ga feesten !
 
Als jij gewoon extra shirtjes in je koffer mee hebt kraait daar geen haan naar... Als jij met 4 vuilniszakken vol met nieuw spul komt aanzetten wel...
Gewoon tussen je kleren stoppen en niemand die er wat van kan zeggen..
 
Je moet weinig kleding mee nemen op de heenvlucht , daar spullen kopen , kaartjes eraf halen en 1 dag dragen en dan in je koffer gooien.
 
Als je een 5 tal shirtjes ofzo meeneemt van daar zeggen ze er nix van, maar als je met 100 shirtjes aankomt moet je invoer belasting betalen.
 
En k ben niet van plan hoor om vuilniszakken vol mee te nemen.
Gewoon paar voetbalshirtjes / polotjes.
En dat het nep maakt ni zoveel uit is tog goedkoop .
En die kleren ga ik ook niet veel dragen is gewoon handig met voetbaltrainen enzo
 
Boiler said:
en hoe zit het met spanje? Ik ga namelijk over paar weekjes daarheen en op de markt hebben ze altijd van die vette breitlings,rolexjes etc! die neem ik maar al te graag mee wordt daar ook echt streng op gecontroleerd :?

gewoon je pimp dingetjes meenemen joh sletje
eenmaal over de grens doen ze het toch niet meer
 
Ik zou gewoon kleding daar kopen/
Dan uit de verpakking kaartjes eraf en dan gewoon een daggie dragen
dan in je koffer stopppen en dan denkik dat er weinig kan gebeuren
tenzij je er 100 van hetzelfde meenemen
 
Ik zou er gewoon niets kopen.

Die goedkopie-shit die daar verkocht word, krimpt als de ziekte, en word snel lelijk ( JA, ik heb ervaring :X)
 
Jellerv said:
gewoon je pimp dingetjes meenemen joh sletje
eenmaal over de grens doen ze het toch niet meer

heej rustig he die breitling deed et nog een paar weken geleden! daarvoor waren alleen wel alle knopjes eral afgevallen :X
 
Ikzou er niets kopen, niet door de reden die Sander geeft (die opzich goed is), maar puur om het feit dat het wannabe is, het is ERG nep, dus je herkent het direct alszijnde nep. Die style van Diesel vorig jaar, 'Diesel' of 'D' voorop en dan op t midden met vage zebra-achtige vlekken erm in wat kleuren. Of op gewoon een effen shirtje. En ga zo maar door.

Je koopt het om stoer met t merk rond te huppelen, maar dat stoere zit er niet in omdat diegene voor wie jij stoer wilt zijn het herkennen. Ga nou niet zeggen, kan mij het schelen wat anderen ervandenken want dat doe je wel, anders koop je wel een blanco shirtje.

Maw:

:L
 
Paar maanden geleden toen ik vanaf Spanje terugkeerde naar NL werk ik helemaal NIET gecontroleerd.. ze pikken gewoon de verdachtste typjes uit en die checken ze ff.
 
Neem ook altijd wel wat kleren mee uit Turkije, laatste keer mar 1 shirtje meegenomen: was gekrompen en helemaal uitgelopen :X
Mar goed, polo'tjes neem ik er meestal wel mee, fijn voor nar school enzo, en combineer 't met m'n eigen kleding. Vin 't er idd. altijd wel dom uitzien als iemand altijd van die Yeap-ass kleding draagd en dan ineens allemaal van die wannabe Tommy, D&G ..kleding draagt Mar 't is mar net wie 't draagt ...

Verders hebben ze bij mij nooit moeilijk gedaan op de luchthaven.... Heb ook nog nooit gezien/gehoord dat ze bij iemand moeilijk deden
 
bullshit, controleren doen ze gewoon random. Maar wat Sjoerd zegt, je ziet het vaak zo duidelijk dat het gewoon nep is, + ik zou zelf geeneens iets neps willen dragen.. Verder als je het meeneemt moet je het gewoon zelf aandoen, en uiteraard geen labels meenemen ofzo.
 
wanna meeting?
ik ben der vrijdag 23 juli ?
je wordt haast nooit gecontroleerd, je moet gewoon met de meniogtemee lopen,
en je normaal gedragen niet rondkijken enzo, en je moet overal de aankoop labels der uithalen, liefst je kleren ff dragen en in de vuile was doen, zo doe ik het altijd, en kijk als je wordt aangehouden met 1 dezelfde shirt doen ze der niet moeilijk over. hebbie der 100 van wel.. ( eigen gebruik he! ) en ik vlieg vanaf rotterdam ( nog mindere controle... )
maareh wanna meet daar? in de burgerking van alanya?
welk hotel zitje?