ik neem ff aan dat je met "standaard standaard" de middenstandaard bedoelt?
als ik even spiek hoe een nieuwe eruit ziet, zit deze met een soort borgclip, mogelijk vanaf de andere kant.
plaatjes nieuwe middenstandaard.
afhankelijk van welk type je hebt, moet je die opzij eraf wippen, danwel gewoon slopen en dan de pen vanaf die kant eruit werken.
maar het zal me ook niks verbazen als hij in zijn bevestigingsgat vastgerot zit..
Ik heb het idee dat je weegschaal niet klopt . ga eens naar Albert Heijn , of naar de Bruna om het gewicht te controleren .
malossi Rollen gewicht klopt in het algemeen.
Ik heb het idee dat je weegschaal niet klopt . ga eens naar Albert Heijn , of naar de Bruna om het gewicht te controleren .
malossi Rollen gewicht klopt in het algemeen.
Herkenbaar dat het zooitje er niet uit wil, hahaha. Het zal er richting de bevestiging weer uit moeten. Lang en veel schudden zou moeten werken. Had dit laatst zelf ook. De rest spettert er wel uit als de motor draait.
Dat werkt niet bij deze. Heb ik ook reeds geprobeerd.Heb het wel eens gedaan door een hetelucht pistool te gebruiken en flink verhitten. Alleen dat was preventief.
helaas dan idd. dan zou het op de "ouderwetse" manier moeten.Dat werkt niet bij deze. Heb ik ook reeds geprobeerd.