vaag probleem

m'n vriendin heeft net een peugeot fox gekocht hij rijdt alleen niet maar hij start wel alleen hij trekt niet op hij loopt helemaal vrij je kan zoveel toeren maken als je wilt maar hij trekt niet op die bromboer zei tegen haar der moeten andere trekveertjes in nou die heb ik erin gezet plus de orginele drukveer want der zat een gele in en die leek me wel erg sterk voor een snorfiets maar dat werkte niet maar toen ik de poulie eraf haalde zag ik dat die behoorlijk versleten was zou hij gewoon over die poulie heen draaien want de koppeling is in orde de segmenten zijn zo goed als nieuw en der zit een nieuwe drukveer in en nieuwe trekveertjes
 
Advertisement - register to remove this

Start je scooter en haal je carterkap er ff af. Dan kan je zien wat nou wel werkt en wat niet. En als alles draait en werkt zoals het moet dan weet je iig dat je geen vertanding hebt.
 
Je lagers
van de vertanding evt? Als die een raar geluid maakt teminste...
Gewoon kijken zoals RobinL zij, kijken hoe het reageert...

ik weet het al ik heb het hele blok gesplitst en ik kwam er achter dat de krukas lagers best wel heel erg nogal dood waren dus die vervang ik ff en ook gelijk de keeringen en de zuigerveren dat ding heeft 27000 km op de teller dus die keeringen en die zuigerveren zullen ook wel aan vervanging toe zijn en als ik het zaakje toch uit elkaar heb liggen kan ik dat beter ook even doen dan kan je der weer een paar jaar tegen aan
 
Back
Top