Erg vaag probleem Zip

GSR Sprintneoz

GSR SprintNeos
Hoi,
smile.gif


Ik heb een probleem met een zipje die ik laatst gekocht heb.
Motorisch was de zip bij aankoop helemaal 100%, er zat een ontgrensde Turbokut op, ik heb deze er meteen af gehaalt en een stage6 pro replica gekocht & ontgrensd.

Toen ik voor het eerst wou rijden met deze uitlaat trok hij voor geen meter op en even later kreeg hij een warmloper.
Dus ik zet er een nieuwe cilinder&zuiger op ( precies dezelfde )

Alle pakkingen vervangen, nieuwe zuigerveren gekocht en alles erop geklapt. Hij start meteen de eerste kick maar zodra de automatische chocke uitgaat valt hij uit en krijg ik em met geen mogelijkheid meer aan, pas na 3 uur wachten ofzo.

Rijden lukt ook wel als je meteen wegrijd als hij nog koud is maar als je hem dan uit laat vallen, dan gaat hij weer met geen mogelijkheid aan
confused.gif


Er zat sproeier 66 in en ik heb 70 en 74 geprobeert maar het maakt geen verschil allemaal. Ik heb ook de carb al helemaal schoongeblazen met een compressor en ik heb al verschillende bougies geprobeerd. hij krijgt ook benzine, voor de rest is het gewoon een helemaal std luchtgekoelde zip met alléén een ander uitlaatje. Waarom krijg ik hem niet meer aan? ik snap er echt niks van
hmz.gif


Gr & bedankt voor het lezen
rolleyes.gif
 
Advertisement - register to remove this

je cilinder loopt niet voor niets warm, dus wat ik als eerste zou doen is je carter open maken en je oliepomp demonteren en even die 2 klepjes die op je pomp zitten eraf schroeven en uitblazen en uitspoelen. hier wil nog wel eens veel viezigheid zitten.
Tevens je olie slangetjes vernieuwen.

haal voor die elektrische shoke even van je carburateur af en kijk of hij nog soepel kan bewegen. rond die binnenste rand van je choke zit vaak ook een beetje zand etc.

+ eventueel membraam plaatjes vervangen mochten deze beschadigd zijn.
 
Back
Top