vaag probleem met nieuwe vario (mina)

ik heb net deze vario gekocht

http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?cPath=1663_1664_1950&products_id=7517

ik heb hem meteen gemonteerd en hem met de slagmoersleutel vast gezet
zoals ik altijd doe maar hij draaide niet nou ik deed hem wat losser toen draaide die wel nou ik de kickstart kap erop zetten en ff proberen nou kickte die wel maar goed is anders hij maakte volgens mij net een te korte slag om hem te kunnen starten maar ik heb ook m'n nieuwe membraam er nog niet op zitten zou het kunnen dat het alleen maar lijkt alsof hij een te korte slag maakt of heb ik wat fout gedaan want helemaal sopel kicken doet hij niet
 
Advertisement - register to remove this

begin is met wat leestekens toe te voegen want ik volg er weinig van.

En hoe draaid je vario niet, neem aan dat er iets niet klopt als je vario over je krukas kan draaien, dan kom je niet echt vooruit of ligt dat aan mij :?
 
begin is met wat leestekens toe te voegen want ik volg er weinig van.

En hoe draaid je vario niet, neem aan dat er iets niet klopt als je vario over je krukas kan draaien, dan kom je niet echt vooruit of ligt dat aan mij :?


hij zit wel vast op de krukas maar toen ik hem goed vast zette met de slagmoer sleutel draaide der helemaal niks meer de vario en krukas konden allebei geen kant op het zaakje zat muur vast
 
bij je vario zit een soort busje of ringetje bijgeleverd als ik het goed had, die was ik er eerst ook vergeten terug in te zetten en dan trek je hem moervast op je krukas, kijk eens of dat busje of ringetje (niet de varioring) er nog in zit
 
bij je vario zit een soort busje of ringetje bijgeleverd als ik het goed had, die was ik er eerst ook vergeten terug in te zetten en dan trek je hem moervast op je krukas, kijk eens of dat busje of ringetje (niet de varioring) er nog in zit

zat/zit er niet in maar hij zat de 1e keer al muur vast op m'n krukas maar ik draaide zo hard als ik kon aan de koelvin maar hij zat muurvast de krukas en de vario bewogen niet
 
Haal hem helemaal eraf en kijk wat je er allemaal opgezet had.
Volgens mij is dit gewoon foute montage en ben je iets vergeten.
Bij mij vario een malossie moest je ook een buisje vervangen en een ringetje plaatsen.
Anders bewoog die moeilijk en liep die aan.

Je hebt toch niet je zuigerstop er nog inzitten he8P

der zit een nieuwe bus in maar waar moet ik dat ringetje plaatsen?
 
Back
Top