Heel vaag probleem met standaard runner onsteking.

PlaYa4YUE

H.T.G Member #14
Ik kreeg een beetje last van stotteren dus ben ik op zoek gegaan wat het kon zijn.


heb de carb,cilinder,luchtfilter, membraan en bougie nagekeken en zat allemaal goed.


Cdi en onsteking ook nagekeken zat zoals naar behoren.

toen wilde ik een ander onsteking monteren en had het onsteking deksel er af gehaald en starte hem. En hij stotterde niet meer:?

ik deksel er weer terug op gezet en het stotteren kwam weer terug:'(

jullie zullen nu wel denken dat ik gek ben en ze zie vliegen maar het is echt zo......


kan iemand mij misschien helpen?

ps ik wil graag het kapje er op hebben is voor normaal straat gebruik.

greetz YL
 
Advertisement - register to remove this

dat kapje zelf lijkt mij wel heeeeel sterk dat dat het is. Drukt het kapje niet toevallig tegen de pick-up of tegen een draadje oid zodat hij daardoor slecht contact maakt:??. Zo'n kunstof kapje kan weinig invloed hebben lijkt me, behalve statische elektriciteit maar dat zal ook wel niet.

Succes
 
Originally posted by lbontius
dat kapje zelf lijkt mij wel heeeeel sterk dat dat het is. Drukt het kapje niet toevallig tegen de pick-up of tegen een draadje oid zodat hij daardoor slecht contact maakt:??. Zo'n kunstof kapje kan weinig invloed hebben lijkt me, behalve statische elektriciteit maar dat zal ook wel niet.

Succes


het is echt het kapje ik hem hem 6 keer er op en af gehaald om te testen:eek:

het zou wel kunnen dat een draadje raakt ik zal wel ff kijken maar ik denk et niet... iig bedankt voor je reply
 
Mss dat er een draadje loszit binnen het vliegwiel dat alleen ergens tegenaangedrukt wordt door de lucht die er op een bepaalde manier langskomt als het kapje erop zit. (geloof het of niet kheb hetzelfde ooit met mijn derbi gehad.)
 
Back
Top