Heel vaag probleem

runner85

Well-Known Member
Ik had na een stuk rijden mijn scooter uitgezet en toen starte hij niet meer.

dus ik paar keer proberen te starten enige wat er gebeurde was een paar keer een knal uit de uitlaat meer niet.

sindsdien alles geprobeerd om te kijken of hij et weer deed cilinder is nog goed hij beweegt in ieder geval nog heen en weer.

De boegie vonkt en als ik deo in het boegie gat spuit geeft hij een knalletje en dat was et wel.

membraam is nog goed en sluit af

Nou heb ik dus bij mijn carb dat bakje eronder weggehaald en bij mijn oude scooter stroomde de benzine dan altijd als je dat witte ding bewoog maar bij mijn runner gebeurt er dan totaal niks geen benzine niks.

Nu vraag ik me af wat het kan zijn dat mijn runner niet meer start

setup

polini vario v-snaar koppeling nrx 12mm carb
 
Advertisement - register to remove this

ja goed opzich niet zo heel raar want de benzine word immers in de cilinder gepompt door de slag van de zuiger met te weinig compressie gebeurt er weinig

ik heb niet veel compressie maar goed als ik door dat slangetje zuig dan komt er dus benzine door maar dat gaat in de carb stroomt door de carb maar na 20 sec oid komt er geen benzine meer door
 
Zoals ik in je andere topic ook al zei, waarschijnlijk ligt er gewoon rommel in je tank die elke keer dat slangetje dicht laat slibben. Hoe verklaar je anders dat dat slangetje elke keer dicht zit? Maak je tank eens schoon van binnen.
 
dat is waar, maar er zitten bij een runner 2 tankjes waarvan 1 kleine deze is niet verstopt benzine komt er ook uit.

nou stroomt vanuit daar dus wel benzine in de carb(als ik het kleine tankje vol giet)

maar na een tijdje komt de benzine nietmeer door de carb heen

dat snapt ik niet
 
Back
Top