Vaag probleem speedfight 2??

CDBSNEEK

Well-Known Member
Hallo allemaal,

ik ben chris en net lid geworden van het forum..

Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een peugeot speedfight 2 snor van bj 2008.
De scooter is helemaal ontgrensd, dus vario, luchtfilter en er zit een sito+ onder zonder prop.
Als afstelling: 9 gr rollen, witte drukveer malossi en sproeier 66.

Zo heb ik de scooter gekocht.

Maar heb een vaag probleem, de scooter trekt goed op naar een top van 55. alleen hij wil niet stationair lopen(alleen bij koude moter blijft ie net aan)

Nu heb ik ff naar de carburateur gekeken en luchtschroef staat 1,5 slag open en de stationair schroef zit helemaal dicht, dus ik dacht probleem opgelost ik schroef uitdraaien en ja liep beter stationair. ff test rondje proberen en hij doet niks anders dan bwaaooop.. als ik zowat stil sta pakt ie em weer en loopt stationair.

dus schroef weer helemaal dicht en hij rijd weer zoals ik em kocht, maar loopt niet stationair dus.

waar kan dit aan liggen?

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Dat snap ik melf, maar ff een update. Ik heb met een kameraad vivacity snor gekocht.. Voor onderdelen. De scooter loopt als een trein geen gekkigheid. Dus ik zo blij als een kind het blok onder mijn speedfight hamgen maar je raad het al. Rijd nog steeds belabbert. Preziez de zelfde sympthonen als hier boven genoemd. Start met 1 x kicken. Maar dan blijft die alleen stationair lopen, geef ik gas is het bwaaopp. Dus laat em paar min stationair lopen en dan kan ik gewoon weg rijden. Warm rijd gewoon goed. Ook als ik tijd half gas rij en geen ineens volgas dan valt die ook helemaal stil. Snap er niks van, terwijl het blok super liep onder de viva die we hadden gekocht, wie heeft een idee
 
Heb het nieuwe complete blok gewoon aangesloten zoals het hoort(plug en play). De bobine en draadboom etc is nog wel gewoon zoals het was. Zou het probleem aan de bobine kunnen liggen? Krijg je dan ook dit soort symtonen?
 
Back
Top